När rasvalet blir fel men man älskar hundjäkeln

Hon har ju helt klart en del brister men någon elak hund är hon inte. Vi har pratat en del om det i sökgänget och alla är överens om att man ser lajkan i henne och man ser border collien men någon malle skiner inte igenom. Typ noll skärpa. Av alla hundar som jag tränar sök med så är hon den lugnaste och snällaste med figuranterna och jag tror hon charmat typ alla :love:
Malle har sällan stor skärpa. ;)
 
Om någon kan guida mig hur man gör så kan ni få se :p:D

Ladda upp bild på tex imgur, ta bildlänken (tex genom att högerklicka och välja "copy image location" eller vad det nu kan tänkas heta i din webläsare) och lägg in här genom att klicka på ikonen som ser ut som ett vykort överst i rutan där du skriver (är mellan smileyknappen och filmrutorna). :up:
Länken ska sluta på filformat (tex .jpg) för att det ska funka att lägga in här som bild.
 
Tack Monstermom! När vi ändå håller på, hur taggar man? :o

Nu outar jag mig rätt rejält men hon är ju en rätt unik blandning så det har jag väl redan gjort iof... Hon var den enda svarta valpen i kullen, kullsyskonen var alla bruna/vita. Det syns inte men hon har en "krullsvans" (som jag så fint kallar det), som en lajka :)

g1iS6FZ.jpg


Cb3Eg1a.jpg
 
Tack Monstermom! När vi ändå håller på, hur taggar man? :o

Nu outar jag mig rätt rejält men hon är ju en rätt unik blandning så det har jag väl redan gjort iof... Hon var den enda svarta valpen i kullen, kullsyskonen var alla bruna/vita. Det syns inte men hon har en "krullsvans" (som jag så fint kallar det), som en lajka :)

g1iS6FZ.jpg


Cb3Eg1a.jpg
Så vacker! :love:
 
  • Gilla
Reactions: OUL
Tack Monstermom! När vi ändå håller på, hur taggar man? :o

Nu outar jag mig rätt rejält men hon är ju en rätt unik blandning så det har jag väl redan gjort iof... Hon var den enda svarta valpen i kullen, kullsyskonen var alla bruna/vita. Det syns inte men hon har en "krullsvans" (som jag så fint kallar det), som en lajka :)

g1iS6FZ.jpg


Cb3Eg1a.jpg
Så himla läcker:love:
 
  • Gilla
Reactions: OUL

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 782
Senast: geting
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 659
Senast: Anonymisten
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 179
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Lite inspirerad av en annan tråd här på forumet som rörde relation till sin partner och hund. Jag är inne på att skaffa hund. Och min...
2
Svar
31
· Visningar
3 677
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp