Hundlöpet 2016

Åh blir ju taggad nu!! :D Damn! Jag gillar distanslopp då jag inte är så snabb och det är en rolig utmaning. Vet du om hon hade en liten eller stor hund? För jag tänkte springa med vår toytik som har ca 27cm i mankhöjd. x)

Hon sprang med nån draghundskorsning :)
Men det var väldigt blandat, det var allt från papillons till huskys.

Åh jag skulle vilja springa i Stockholm. Måste bara få upp flåset först. Hunden kommer inte att han ådra problem... :p

@Wick Dogmania har!
Do iiit! Det klarar du. :D

Kollade på CRT och hittade bälte + lina för 349kr men tyckte linan var lite tung. Det jag såg på dogmania var dyrare men ska titta lite nogrannare när jag kommer hem. :)

Do iiit! Det klarar du. :D

Kollade på CRT och hittade bälte + lina för 349kr men tyckte linan var lite tung. Det jag såg på dogmania var dyrare men ska titta lite nogrannare när jag kommer hem. :)
Jag har baggens bälte och björkis draglina, som jag har kortat ner. Jag ville ha så lätt lina som möjligt iom att jag har liten hund. Viktigast är att det finns bensnören på bältet så det sitter där det ska och inte glider upp i midjan.

Jag har baggens bälte och björkis draglina, som jag har kortat ner. Jag ville ha så lätt lina som möjligt iom att jag har liten hund. Viktigast är att det finns bensnören på bältet så det sitter där det ska och inte glider upp i midjan.
Okej tack så mycket! :)

Liknande trådar

V
Hundträning Skulle vilja utbilda en hund till att upptäcka cancer. Någon som har gjort det här (eller annan specialsök) som vill berätta om vägen...
Svar
2
· Visningar
521
Senast: Migo
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
654
Senast: Puffindog
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
554

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar