Hundlöpet 2016

Åh blir ju taggad nu!! :D Damn! Jag gillar distanslopp då jag inte är så snabb och det är en rolig utmaning. Vet du om hon hade en liten eller stor hund? För jag tänkte springa med vår toytik som har ca 27cm i mankhöjd. x)

Hon sprang med nån draghundskorsning :)
Men det var väldigt blandat, det var allt från papillons till huskys.

Åh jag skulle vilja springa i Stockholm. Måste bara få upp flåset först. Hunden kommer inte att han ådra problem... :p

@Wick Dogmania har!
Do iiit! Det klarar du. :D

Kollade på CRT och hittade bälte + lina för 349kr men tyckte linan var lite tung. Det jag såg på dogmania var dyrare men ska titta lite nogrannare när jag kommer hem. :)

Do iiit! Det klarar du. :D

Kollade på CRT och hittade bälte + lina för 349kr men tyckte linan var lite tung. Det jag såg på dogmania var dyrare men ska titta lite nogrannare när jag kommer hem. :)
Jag har baggens bälte och björkis draglina, som jag har kortat ner. Jag ville ha så lätt lina som möjligt iom att jag har liten hund. Viktigast är att det finns bensnören på bältet så det sitter där det ska och inte glider upp i midjan.

Jag har baggens bälte och björkis draglina, som jag har kortat ner. Jag ville ha så lätt lina som möjligt iom att jag har liten hund. Viktigast är att det finns bensnören på bältet så det sitter där det ska och inte glider upp i midjan.
Okej tack så mycket! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 033
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Någon som ska till Elmia hund i helgen? Jag funderar löst på att åka dit på lördag men hittar inte svar på mina frågor på hemsidan. Jag...
Svar
3
· Visningar
261
Senast: attheedge
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
846
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 281
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka