Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Så, min söndagsmorgon började med att jag vaknade av att min pojkväns hund bajsade på mig, i sängen. Jag låg under täcket (som tur va)...
Svar
4
· Visningar
946
Senast: Plantan
·
Övr. Hund hej vad är det viktigare att tänkts på nör valpen och kommer och de kommande 2 månaderna? Bra tips på komunikations övningar för utom...
Svar
6
· Visningar
678
Senast: Emmsan100
·
Övr. Hund Satt och funderade på det här med tjänstetecken, tänkte på såna som det står SBK på. Jag funderade på om jag skulle kunna ha det på min...
Svar
1
· Visningar
786
Senast: Liran
·
Övr. Hund http://www.doglists.info/dogs/top-25-most-dangerous-dog-breeds-of-2016/
Svar
4
· Visningar
438
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Det är ju ganska vanligt att klubbarna inte lägger ut info om vem som ska döma deras tävlingar förrän i PM:et. Undrar därför vem som har...
2
Svar
20
· Visningar
2 015
Senast: Pauling
·
Övr. Hund Vi snackar så mycket så nr 3 är redan full! :D
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
93 255
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Har insett att lilla dvärgschanuzertjejen Ultima verkligen älskar att söka saker :). Varje promenad hämtar hon upp en kotte och sen ska...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: igbest
·
Övr. Hund Hejhej! Jag planerar att skaffa min första egna hund om ungefär ett år då jag är färdigutbildad och har tid, plats och ekonomi för det...
2
Svar
34
· Visningar
3 045
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund Ja, jag tyckte hon förtjänade en egen tråd. Hämtade ju hem en missbildad schäferblandisvalp för drygt en vecka sen. Som skänktes bort...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
12 673
Senast: Malinois
·
Övr. Hund Hej! Vad ska man fråga en uppfödare där att verka intresserad av valparna?
Svar
1
· Visningar
683
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Hej hundbuke! Är det här jag sett en så söt film med en tjej som har två st borderterrier som är så lydiga? Två tikar tror jag det är...
Svar
3
· Visningar
617
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Min kelpie har ingen underull och nu funderar jag på om det är nått speciellt jag ska tänka på. Hon fryser lätt så hon har så klart fått...
Svar
5
· Visningar
2 549
Senast: lambero
·
Övr. Hund Såg i någon tråd att det diskuterats löpning med hund. Var det @Wingates som hade sprungit med Ammo? Jag blev hursomhelst inspirerad och...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 929
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Kommer få hem en svartis om ett par veckor och hör jämt om hur svårt det är att fota mörka hundar vilket känns surt då det är så kul med...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 552
Senast: moofy
·
Övr. Hund Låt oss säga att målet är att kunna starta apellklass spår framåt april maj. Nuläget är att hunden har gått Ly 1:an och har gått lätta...
2
Svar
28
· Visningar
3 040
Senast: Lejonelle
·
Övr. Hund har ni läst detta i Aftonbladet? http://www.expressen.se/nyheter/han-attackerade-hund-med-kniv--efter-attack/ Sammanfattning. "En...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 687
Senast: Flixon
·
Övr. Hund ...fick jag veta i dag när jag skulle handla foder. :mad: Tack och lov hade det lite att sälja så jag inte står utan. Nu till problemet...
2
Svar
29
· Visningar
2 775
Övr. Hund Jag funderar på att köpa en trehjulig elcykel för att bl a försöka få bättre konditionsträning av hunden. Tyvärr har jag bara sett de...
Svar
0
· Visningar
766
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund http://www.expressen.se/gt/rullator-man-forsokte-kora-pa-djurkontrollant/
Svar
1
· Visningar
701
Senast: tolksele
·
Övr. Hund OT diskussion i en annan tråd. Jag tycker vi tar det här istället. Har ni er i bur, hur ofta och varför? Jag har min valp i bur...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 553
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka