Uppdatering och snackistråd 4

Alltså vart kom dom här benen ifrån? Har han tänkt att växa mer? :arghh: Han är redan stor som ett hus.

12_by_tontorollostorm-d9z08ml.jpg

Hur mycket har era hundar växt efter 12 månaders ålder?
Inget på höjden.

Alltså vart kom dom här benen ifrån? Har han tänkt att växa mer? :arghh: Han är redan stor som ett hus.

12_by_tontorollostorm-d9z08ml.jpg

Hur mycket har era hundar växt efter 12 månaders ålder?
Han lär väl knappast växa mer på höjden, men bröstkorg och bredd i vuxen ålder lär nog gör att han inte ser lika långbent ut :D

Vårens första löprunda tog vi idag efter jobbet, jag och Filimon. Normalt sett brukar jag inte vilja träna på riktigt förrän det är varmt nog att bara ha t-shirt och en lätt långärmad över, hatar att springa i jacka, men nu när mina nya träningsskor kommit gick det ju inte att motstå en testrunda. Det var länge sedan som jag sprang med Filimon så de första 100 metrarna bestod av att han galopperade i sidled och försökte dra armen ur led på mig. Dock bättrade det sig när han insåg att man behöver inte galoppera, man kan trava också, det är tom trevligare att trava än att göra galoppsluta, så steg ett är avklarat, nu vidare till steg två, trava bredvid utan att förivra sig. Lättare sagt än gjort med denna herren ska jag säga...

Liknande trådar

Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 231
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 271
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 293
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
845
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10