igbest

Trådstartare
Har insett att lilla dvärgschanuzertjejen Ultima verkligen älskar att söka saker :). Varje promenad hämtar hon upp en kotte och sen ska jag kasta ut den i skogen så att hon får söka upp den :), jag har några gånger märkt kotten så jag vet att hon kommer tillbaka med rätt kotte :p. Svansen som hon i princip aldrig viftar på viftar lite fram och tillbaka när hon söker.
Vet att jag har provat sökruta med min andra hund men har lite dålig koll på hur jag ska gå tillväga. Eller är det spår jag ska lägga åt henne.
Kom med bra tips på sidor eller bra tips helt enkelt för hur jag ska börja :).

Liknande trådar

Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
456
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 057
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 407
Senast: Alexandra_W
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 915
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?