Vilka raser tycker du är fula?

Xoloitzcuintle?

Naca-2011.jpg

Diana-Andersen-Fab-4.jpg
Men dom är ju jättesöta ju :love:

Fast att ens försöka uttala det namnet.....:crazy: O_o :o

Den här var inte jättegullig:

Idag_googlade_jag_och_hittade_en_riktigt_ful_hundras_Afrikansk_sandhund_eller_nat_tror_jag_att_det.jpg

Är det den där ryska "världens äldsta hund" som kom med i guinnes rekordbok?

Läste om den, att ägaren vägrade avliva, och att den fick cellgifter för att bekämpa cancer. Fick så ont i magen av att läsa om den arma hunden och vad den utsatts för... :cry:

Är det den där ryska "världens äldsta hund" som kom med i guinnes rekordbok?

Läste om den, att ägaren vägrade avliva, och att den fick cellgifter för att bekämpa cancer. Fick så ont i magen av att läsa om den arma hunden och vad den utsatts för... :cry:
Oj, det vet jag inte. Hoppas inte. Det stod att det var en afrikansk sandhund eller något liknande.

Nu googlade jag på Worlds ugliest dog.

Väldigt många sönderavlade kinesiska nakenhundar som inte kan stänga munnen och har ögonsjukdomar. Det var f-n ingen rolig syn. Varför har man kvar hundar som knappt kan andas och inte klarar att tugga sin egen mat. :rage: :cry: Som nån jävla freakshow.

Liknande trådar

Hundträning Har funderat på en sak i många herrans år och tänkte höra om det jag kommit fram till är något som andra känner igen sig i. Jag tränar...
Svar
15
· Visningar
1 548
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hej alla Bukefalister, då ämnet är så pass jobbigt för mig, väljer jag att vara anonym och skulle det vara någon som känner igen oss, så...
Svar
19
· Visningar
4 628
Senast: jolan
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 945
Senast: Nominous
·
Hundavel & Ras Jag har sedan tidigare en schipperke, en tik på 5,5 år. På senare tid har min sambo börjat intressera sig för hundar och talar lite löst...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 060
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar