....................................Tur jag måste ha pälsade hundar. Tänk att släpa med sig en sån på en ridtur i djupsnö och -20 graderSnyggare??
Du är förlorad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
....................................Tur jag måste ha pälsade hundar. Tänk att släpa med sig en sån på en ridtur i djupsnö och -20 graderSnyggare??
Du är förlorad
Men dom är ju jättesöta juXoloitzcuintle?
Den här var inte jättegullig:
Oj, det vet jag inte. Hoppas inte. Det stod att det var en afrikansk sandhund eller något liknande.Är det den där ryska "världens äldsta hund" som kom med i guinnes rekordbok?
Läste om den, att ägaren vägrade avliva, och att den fick cellgifter för att bekämpa cancer. Fick så ont i magen av att läsa om den arma hunden och vad den utsatts för...
Oj, det vet jag inte. Hoppas inte. Det stod att det var en afrikansk sandhund eller något liknande.
Man har dom innanför jackan såklart Då håller du värmen också....................................Tur jag måste ha pälsade hundar. Tänk att släpa med sig en sån på en ridtur i djupsnö och -20 grader
Så blir dom om man råkar spilla vatten på domDen här var inte jättegullig:
Man har dom innanför jackan såklart Då håller du värmen också