Nu måste du nästan ge exempel på hur en sån ser uttrånga näsborrar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu måste du nästan ge exempel på hur en sån ser uttrånga näsborrar
Jamen, såna där nosar där näsborrarna är som streck istället för normala.Nu måste du nästan ge exempel på hur en sån ser ut
Den fulaste hunden någonsin:
LÄDERRÅTTAN (från tråden oseriös avel)
Har vaknat mången natt skrikandes i fasa efter jag såg den bildenDen var ju häftig
Jag gillar inte nakenhundar! En bekant har mexikansk nakenhund (obegripligt rasnamn som jag inte kan återge så här på jobbet där jag inte kan söka efter dessa hundar)...det värsta är nog att jag kom på mig själv att plötsligt berömma dessa och anser att de är oerhört goda individer. Hur gick nu det till???Vilken/vilka raser skulle du aldrig kunna tänka dig att ha?
Och nu menar jag inte personlighetsmässigt eller så, utan nu får vi vara riktigt ytliga!
Det får inte förekomma några personliga påhopp här! Detta är en tråd där man ska kunna uttrycka sig fritt, och allas åsikter är lika mycket värda.
Om någon annan tycker att din favortiras är ful, så försvara den inte!
T.ex;
"Eh? Har du någon gång ens träffat en ***? Dem kanske är fula men det är världens underbaraste hund"
Man får ta inläggen här med en nypa salt, inga sura miner!!
Kom Igen!!
Jag vill gärna ha hundraserna i fet stil.
Du behöver vård.Jag gillar inte nakenhundar! En bekant har mexikansk nakenhund (obegripligt rasnamn som jag inte kan återge så här på jobbet där jag inte kan söka efter dessa hundar)...det värsta är nog att jag kom på mig själv att plötsligt berömma dessa och anser att de är oerhört goda individer. Hur gick nu det till???
Du behöver vård.
Tror det är brist på en riktig hund hemmavid som fått din mentala status att svaja. Du har tappat referensramarna helt enkelt.
...måste få ordning på det där! Dessvärre var det jättenära att jag ringde på en omplacering...törs inte tala om ras (raser)...Tror det är brist på en riktig hund hemmavid som fått din mentala status att svaja. Du har tappat referensramarna helt enkelt.
Jag gillar inte nakenhundar! En bekant har mexikansk nakenhund (obegripligt rasnamn som jag inte kan återge så här på jobbet där jag inte kan söka efter dessa hundar)...det värsta är nog att jag kom på mig själv att plötsligt berömma dessa och anser att de är oerhört goda individer. Hur gick nu det till???
Lägg band på dig kvinna!...måste få ordning på det där! Dessvärre var det jättenära att jag ringde på en omplacering...törs inte tala om ras (raser)...
Fyyy vad elaktXoloitzcuintle?
Så heter dom ja! Men de hon har är mycket snyggare!Xoloitzcuintle?
Jobbar på det...tänkte på Agnes (bordercollie till större delen) och han tänka mig för den här gången...Lägg band på dig kvinna!
Den nedre bilden känns litPåminner lite om någon slags flygande hund eller annan större fladdermus-art.
Första hunden här ser ju rätt ok ut...men jag ska inte ha någon!Påminner lite om någon slags flygande hund eller annan större fladdermus-art.
Snyggare??Så heter dom ja! Men de hon har är mycket snyggare!
Ser ut som om de är gjorda i plast!Påminner lite om någon slags flygande hund eller annan större fladdermus-art.