Vilka raser tycker du är fula?

Någon skrev Griffon bruxellois så jag var tvungen att googla och nej de var ju inga skönheter direkt :D

Men de har säkert sin charm de med.

Förr tyckte jag bedlingtonterriers var extremt fula, men jag har ändrat mig, tycker de är nästan lite söta.

Hundar som jag tycker ser för tråkiga ut är tex rottweiler, de är för grova tycker jag. Gillar inte heller hundar med för kraftig underkäke.
Vackrast tycker jag vinthundar är.

Vilken/vilka raser skulle du aldrig kunna tänka dig att ha?

Och nu menar jag inte personlighetsmässigt eller så, utan nu får vi vara riktigt ytliga! :banana:

Det får inte förekomma några personliga påhopp här! Detta är en tråd där man ska kunna uttrycka sig fritt, och allas åsikter är lika mycket värda.

Om någon annan tycker att din favortiras är ful, så försvara den inte!
T.ex;
"Eh? Har du någon gång ens träffat en ***? Dem kanske är fula men det är världens underbaraste hund"

Man får ta inläggen här med en nypa salt, inga sura miner!! ;)

Kom Igen!! :D

Jag vill gärna ha hundraserna i fet stil. :idea:
Jag gillar inte nakenhundar! En bekant har mexikansk nakenhund (obegripligt rasnamn som jag inte kan återge så här på jobbet där jag inte kan söka efter dessa hundar)...det värsta är nog att jag kom på mig själv att plötsligt berömma dessa och anser att de är oerhört goda individer. Hur gick nu det till???:nailbiting:

Jag gillar inte nakenhundar! En bekant har mexikansk nakenhund (obegripligt rasnamn som jag inte kan återge så här på jobbet där jag inte kan söka efter dessa hundar)...det värsta är nog att jag kom på mig själv att plötsligt berömma dessa och anser att de är oerhört goda individer. Hur gick nu det till???:nailbiting:
Du behöver vård.

Tror det är brist på en riktig hund hemmavid som fått din mentala status att svaja. Du har tappat referensramarna helt enkelt.
:nailbiting:...måste få ordning på det där! Dessvärre var det jättenära att jag ringde på en omplacering...törs inte tala om ras (raser)...:o

Xoloitzcuintle?

Naca-2011.jpg

Diana-Andersen-Fab-4.jpg

Liknande trådar

Hundträning Har funderat på en sak i många herrans år och tänkte höra om det jag kommit fram till är något som andra känner igen sig i. Jag tränar...
Svar
15
· Visningar
1 548
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hej alla Bukefalister, då ämnet är så pass jobbigt för mig, väljer jag att vara anonym och skulle det vara någon som känner igen oss, så...
Svar
19
· Visningar
4 628
Senast: jolan
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 945
Senast: Nominous
·
Hundavel & Ras Jag har sedan tidigare en schipperke, en tik på 5,5 år. På senare tid har min sambo börjat intressera sig för hundar och talar lite löst...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 060
Senast: Haukur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar