Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur blev det? Kelpie eller orkidé??Sv: Vilka raser tycker du är fula?
äsch, klart att man kan tycka att en del hundraser är fula! skönhet ligger ju alltid i betraktarens ögon och bara för att hundarna inte är vackra att se på behöver inte det betyda att de är dåliga hundar.
jag tog tråden som skriven med glimten i ögat, och blir inte ett dugg upprörd över att folk tycker att mina raser är de fulaste som finns. min framtida ras tycker jag faktiskt också är ganska ful, men vill jag ha något fint att titta på kan jag ju köpa en orkidé istället.
Boston terrier
Griffon bruxellois
Afghan
Borzoi
Welshterrier, Lakelandterrier och alla dessa terriers med skägg som gör att deras ansikten ser 2 mil långa ut och lite hästliknande
Jag har svårt för massa hängande päls. Så där mycket så man inte ser kroppsformen. Och så ser det ofrächt ut. Utåtstående ögon och platta nosar har jag också svårt för.
Finns många raser jag tycker är skitfula men de älskar högt av sina ägare, vissa finns här på buke så jag håller dom för mig själv
Men utställningschäfern kan jag aldrig se något vackert i. Så ledsamt att många tror att detta är det enda sättet en schäfer kan se ut på.
Visst är det sorgligt, upprörande.....fult!Jag såg två valpar på 5-6 månader alá utställningsmodell för någon vecka sedan där de i princip stod med hasorna i marken.
Visst är det sorgligt, upprörande.....fult!
Vad ska det bli av dessa hundar?
Jag håller med din sambo Jag brukar ju inte vara förtjust i schäfrar, men flera av de Voff visat bild på har jag tyckt att varit riktigt fina. I vanliga fall tänker jag som bäst "jaha, en hund" när jag ser en schäferJag blev så himla ledsen. Sambon var den som märkte de stackars valparna och påpekade hasorna. Han sa att ska man ha schäfer så ska den se ut som dom där från buke. (Jag kan ha visat honom bilder från er instagram. )
Tack!!Jag håller med din sambo Jag brukar ju inte vara förtjust i schäfrar, men flera av de Voff visat bild på har jag tyckt att varit riktigt fina. I vanliga fall tänker jag som bäst "jaha, en hund" när jag ser en schäfer
Hihi, ridit sen jag var liten så nog gillar jag hästar, men inte när hundar liknar domDu vet om att detta är ett hästforum va??
Grrrr.... hästliknande, skulle inte det vara vackert?