Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ebbot är avmaskad men misstänker ändå att han har någon form av mask. Han är importerad och fick rådet att avmaska mot spolmask, vilket...
Svar
4
· Visningar
723
Svar
92
· Visningar
8 471
Senast: Vogue
·
Övr. Hund Jag tänkte vi kanske kunde ha en tråd om valpkurs och funderingar runt det. Bra/dåligt, förväntningar och så vidare. Jag går ju...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: snurra!
·
Hundhälsa Det gäller cardiomyopathy (DCM). Det är inte klarlagt att det är så, men undersökning pågår. När man tillsatt taurin i hundarnas kost...
2
Svar
20
· Visningar
6 317
Senast: Elementary
·
Övr. Hund Jag köpte en bur som upptar hela vårt bagageutrymme på passaten men taket på buren är ca 15 cm lägre än själva biltaket och jag...
Svar
5
· Visningar
871
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Jag har blivit kär i en hund i bekantskapskretsen som behöver omplaceras Men jag har redan ett litet gäng hemma. Hur många hundar har...
2
Svar
28
· Visningar
3 049
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Provar att lägga den här tråden på hund. Ser din kombi ut som min? Bagaget är upptaget av hundburen, därför är baksätet nästan i klass...
2
Svar
32
· Visningar
2 940
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Jag behöver tips på hur man kan göra sin trädgård lite mer intressant (och vacker) både för hundar och människor. Vår baksida där vi och...
2
Svar
26
· Visningar
2 892
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 996
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Det har kommit till min kännedom att en person brukar låsa in sin valp i en box i sitt stall. Valpen är knappt 5 månader, och får...
Svar
9
· Visningar
1 047
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Jag sitter och kollar raser inför köp så småningom, men tycker det är supersvårt att välja ut en ras. Jag har fastnat för flera som alla...
2
Svar
28
· Visningar
2 766
Senast: hoppsann
·
Hundavel & Ras Ja jag skriver Skalmans valpar eftersom han är min och tiken är inlånad :) Nu är dom små en vecka gamla och har dubblat och mer sin...
4 5 6
Svar
119
· Visningar
12 860
Övr. Hund Visst finns det väl lite collieägare här på Bukefalos? Jag tycker det är dags att vi presenterar oss och vår fina ras här i en egen...
Svar
4
· Visningar
1 107
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Tänkte förekomma höstens regn och lera med en overall till Ruben som han kan ha i stallet. Vill ha en ofodrad så kan han ha tröja under...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: karamba
·
Övr. Hund Jag kommer mest troligt ta en hund på prov. Det är en hane på snart 1,5 år. I hemmet finns redan en hane på snart 7 år. Jag har aldrig...
Svar
2
· Visningar
1 354
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Ja som rubriken lyder, kan man det och isåfall hur? Reggnumret finns tillgängligt.
Svar
2
· Visningar
1 948
Senast: TinyWiny
·
Hundavel & Ras Försöker lite smått få fram ett kennelnamn jag kan använda i framtiden men tänkte att kan vara bra att köpa ett redan nu så det namnet...
2
Svar
29
· Visningar
3 013
Senast: hoppsann
·
Hundträning Ja alltså jag har verkligen inga bra kläder när det är riktigt kallt ute och nu börjar jag känna smått panik över hur jag ska överleva...
Svar
7
· Visningar
1 103
·
Övr. Hund Mina "valpar" fyller ett år idag! :love: Alla utom Joel är igång med sin träning, (Imoen har ägnat sensommaren åt att jobba med Kungens...
Svar
11
· Visningar
1 382
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar då jag snart kommer bli klar med min utbildning. Problemet är att jag inte verkar hitta ”min” ras även om jag...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 965
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?