Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag är ute efter hundträningsbyxor, framförallt för höst/vår. Önsekmål: • Gärna med förstärkning på framsidan av benen och att rumpan...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 781
Senast: Sofie.S
·
Hundhälsa Min äldsta storpudel tik är nyss fyllda 7 år. Hon ät kastrerad sen en ca 2-3 år tillbaka. Om jag minns rätt så första gången hon...
Svar
4
· Visningar
8 683
Senast: JagKanske
·
Hundhälsa Hej! Skulle hemskt gärna få lite tips och synpunkter kring valpfoder. Jag har en 4månaders LH collie/labbe valp med goooood aptit. Har...
Svar
9
· Visningar
2 020
Hundavel & Ras Inspirerad av tråden i Gnägg där folk gissar fel på hästraser tänkte jag att det vore kul med en på hundsidan också! :D Jag tror att...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
19 056
Hundhälsa Jag har en liten hund på 4 kg som ibland fått godis med kycklingsmak från Doggy. Idag lyssnade jag på en podd där de tog upp hur...
Svar
2
· Visningar
2 508
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hundhälsa Hej! Här kommer min allra första trådstart på Hund! Hoppas att ni orkar läsa... :nailbiting: Jag (och lite grann min sambo, men mest...
2
Svar
38
· Visningar
3 203
Senast: Aionee
·
Hundavel & Ras Jag vill gärna ställa ut min valp framöver men är nybörjare gällande utställning! Vid vilken ålder är det lämpligt att börja ställa ut...
Svar
12
· Visningar
2 600
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Förvaltningsrätten i Malmö har nu beslutat att en hund i rullstol, som inte kan använda bakbenen eller ens kissa själv, har ett fullt...
2
Svar
28
· Visningar
4 974
Senast: mackan
·
Hundhälsa I lördags åkte jag in på akut sjukhusvisit med min hund. 6 kilo hund fick en halv dos kräkmedel, på jourtid lördag kväll. Igår kom...
2 3
Svar
53
· Visningar
8 083
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Nu ska det dras igång en inventering av trubbnoshundar och deras extrema exteriör. I samband med detta lägger svt ut en artikel och en...
Svar
17
· Visningar
2 166
Senast: Laa
·
Hundhälsa Hej, detta gäller inte mig då jag bara har två ben och ingen hund. Utan frågar åt mina föräldrar. De har en pigg o glad am cocker med...
2
Svar
26
· Visningar
4 257
Senast: utte
·
Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni använder för olika kommando. :) Vilka är de mest användbara kommando ni har till era hundar? Vilka är de...
2
Svar
25
· Visningar
3 881
Senast: Tajger
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
32
· Visningar
3 527
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Lhasa apson här hemma har helt plötsligt från ingenstans börjat vägra gå ut, man får mer eller mindre bära ut henne på gräsmattan när...
Svar
18
· Visningar
3 849
Senast: pepp
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
17
· Visningar
1 580
Övr. Hund Hur högt bör/ska staketet vara i en kommunal hundrastgård? Tanken slog mig idag när jag traskade förbi hundrastgården och en stor hund...
Svar
5
· Visningar
911
Senast: movi
·
Hundhälsa Har en fundering gällande en hund som tidigare i somras troligen sträckte sig i samband med lek med en valp. Han pep till när det hände...
Svar
6
· Visningar
682
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Nåt jag märkt är att det verkar finnas en hel del med negativ inställning till brukshundklubbar. Folk menar att de blivit dåligt bemötta...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
12 937
Senast: Pudlan
·
Övr. Hund Min kompis vill ha med mig till Lofoten nästa sommar :love: och jag kommer troligen ha med mig lilleman. Man måste ha pass? Hur gör...
Svar
12
· Visningar
1 882
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg