Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Härom dagen hamnade jag i en intressant diskussion med @Åsa_A om en viss ras är enkel eller inte. Men det beror såklart på vad man...
2
Svar
22
· Visningar
2 349
Senast: Tuggben
·
Hundhälsa Min gamla tik har en öroninflammation som vi inte får bukt med. I förrgår var hon hos veterinären och fick örat ordentligt rengjort...
Svar
0
· Visningar
553
Senast: soom
·
Övr. Hund Vad är egentligen en rimlig höjd och konstruktion på staket för att hålla en schäfer på tomten? Behöver hägna in framsidan så att vi kan...
Svar
11
· Visningar
2 861
Senast: leia
·
Övr. Hund Min tikvalp kommer inom några månader löpa för första gången, och jag funderar på vilket tikskydd jag ska köpa. Jag har för mig att...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Stinaelin
·
Övr. Hund Finns säkert någon gammal tråd men... Jag har börjat springa med hundarna några gånger i veckan. Och tänker att det hade varit bättre...
Svar
2
· Visningar
596
Senast: lambero
·
Hundhälsa Som om det inte räckte med muskelinflammation har stackars Bentley drabbats av ett klobrott. :( Jag vet inte exakt vad som hände men...
Svar
11
· Visningar
2 396
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Rörelseglädjen i dem smittar verkligen, det är så härligt att se dem sträcka ut tillsammans så det dundrar i marken!
Svar
5
· Visningar
933
Hundavel & Ras Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 562
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Jag har lyckats med bedriften att få ett socialt nätverksdrev. En hundägare som la upp på fejjan en film på sin valp, när det jagade...
Svar
15
· Visningar
3 850
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Det här med rasval alltså... Helt omöjligt, mina krav skiljer sig från vecka till vecka även om de i grunden liknar varandra ganska...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 306
Senast: Lena_B
·
Övr. Hund Alltså jag sliter snart mitt hår... Har en småosäker och väldigt försynt retrievertjej som gärna bär på saker. Stort föremålsintresse...
Svar
12
· Visningar
1 600
Övr. Hund Men alltså seriöst är det ens lagligt att skriva så här? Att skriva att djuret blir lydig av detta menar jag. Och fundering nr 2-...
2
Svar
31
· Visningar
3 264
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Nu har jag fått hem mitt nytillskott, en 8 v gammal collie-tik:love:. Hittills verkar hon framåt, positiv, temperamentsfull och...
Svar
13
· Visningar
1 525
Hundavel & Ras Hej där! Nu vill jag hitta min framtida kompis. Någon som vill följa med mig på mina skogspromenader och som vill njuta av mys i...
2
Svar
25
· Visningar
3 404
Senast: Pmax
·
Hundhälsa Har en hund som rapar väldigt ofta. Vad kan det bero på?
Svar
2
· Visningar
5 490
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Min goldentik har sedan ett par veckor medicinerats för gastrit. Gissningsvis triggat av flytt, mänskligt nytillskott i familjen och...
Svar
13
· Visningar
2 500
Hundavel & Ras Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 035
Senast: Corminta
·
Övr. Hund Jag minns en diskussion för rätt längesedan om en påhittad hundras som var extremt photoshopad. Någon som minns tråden eller namnet på...
Svar
10
· Visningar
1 345
Senast: Lyan
·
Övr. Hund Jag ser inte mig själv som en tävlingsmänniska men jag blir sjukt stolt när jag och min hund kan "bevisa" vilket fint team vi är. Jag...
2
Svar
22
· Visningar
1 881
Senast: linnsan
·
Hundhälsa En närstående till mig har en Powder Puff som är runt 5 år och aldrig haft hälsoproblem. Nu har den fått någon magåkomma där...
Svar
7
· Visningar
1 455
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix