Jag som även utan häxblandning fick kommentaren "det är en sån där som blir så lydig!" Om förra valpen.VA? Måste man anstränga sig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag som även utan häxblandning fick kommentaren "det är en sån där som blir så lydig!" Om förra valpen.VA? Måste man anstränga sig?
Erkänn nu, det är du som ÄR den där homeopaten, så du kan berätta för valpen att du ger den häxblandning om den inte blir lydig, så det är lika bra att lyda direktJag som även utan häxblandning fick kommentaren "det är en sån där som blir så lydig!" Om förra valpen.
Underbart!! (Hela tråden blev dagens skrattattack )Roligast blir det när man läser ingrediensförteckningen, som är uppdelad i Aktiva och Inaktiva ingredienser. De inaktiva ingredienserna blir totalt 100%. Men å andra sidan skulle det ju bara vara "energiavtryck" av örterna...
Vettigare? Jag hittar t ex den här:Googlar man på Bachs blomsterdroppar så får man upp lite vettigare sidor än den som länkades till ovan
Tos Hundapotek säljer t ex, men där finns dålig info. Aroma creative som har mer utförlig information om Dr Bach och hans produkter/blomessenser (det är essenser och inte homeopatmedel) och där finns även en sida för djur. Sen om det är nåt att ha överlåter jag till andra - jag har aldrig provat
Min häst drack öl, han blev bara glad ! Men det är klart står man på fyra ben vinglar man inte så mycket !Dyr fylla. Undrar om det är lagligt, innehåller 36% alkohol.
Googlar man på Bachs blomsterdroppar så får man upp lite vettigare sidor än den som länkades till ovan
Tos Hundapotek säljer t ex, men där finns dålig info. Aroma creative som har mer utförlig information om Dr Bach och hans produkter/blomessenser (det är essenser och inte homeopatmedel) och där finns även en sida för djur. Sen om det är nåt att ha överlåter jag till andra - jag har aldrig provat
http://www.skepdic.com/bachflower.html
Väldigt förtroendeingivande, eller? Och han kom på det så sent som på 1930-talet då medicinen hade kommit betydligt längre än när Hahnemann (1755–1843) hittade på homeopatin.