Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Hej buke! Sett att många har fått så himla mycket bra tips och råd här, så jag gör ett försök jag med :) Jag har en 17 månaders...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 473
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Igår den 11/11 fick himlen en ny stjärna :heart Mitt älskade lilla lejon. Modiga lilla hunden. Hunden som fick folk som inte gillar små...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 860
Senast: Soffan74
·
Hundhälsa Såg precis att Svanssons ena stora kindtand spruckit hela vägen upp till tandköttet och jag får inte tag i varken Blå Stjärnan eller min...
Svar
13
· Visningar
4 965
Senast: Killaloe
·
Hundavel & Ras Vi funderar ju lite på så småningom skaffa en ny hund, som om ett år eller två kanske. Shetland sheepdog gillar jag, men har alltid...
2
Svar
24
· Visningar
4 301
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag både hör och läser relativt ofta om att vissa raser (t.ex. schäfer) kräver en hård hand i hantering och uppfostran. Jag tycker det...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
27 086
Senast: lbb
·
Övr. Hund Jag var nere i Göteborg i helgen och när vi skulle åka hem så var helt plötsligt både halsband och koppel till cockern försvunnet! Nåja...
2
Svar
30
· Visningar
4 286
Senast: Korven
·
Övr. Hund Jag och många kattägare har samma erfarenhet. Nästan varje gång man sitter i gemensamt väntrum hos veterinären, så låter hundägare sin...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
10 377
Senast: MJLee
·
Hundavel & Ras Hejsan. Finns det någon här som har erfarenhet av att vara fodervärd. Jag är själv det åt en av mina hundar, men uppfödaren i detta...
2
Svar
20
· Visningar
3 029
Senast: Voffisarna
·
F
Övr. Hund Köpte en ny säck torrfoder för ett par dagar sen som jag öppnat upp och börjat ge ifrån. Men jag reagerar över lukten, det är inte den...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Hejsan hundvänner Jag håller på med projektet att köpa en ny dubbelbur till bilen. Ja har dock fastnat lite i träsket att den ena...
Svar
2
· Visningar
1 297
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Såg en jättesöt hund idag på bussen (:love:), som jag tyvärr inte gick fram till ägaren och frågade vad det var :( Kära hundexperter...
Svar
10
· Visningar
1 563
Senast: Takire
·
Övr. Hund Billig Tectake bur, vad tror ni om dom? Verkar populär och är billiga. Ser ut att vara väldigt mjuk och osäker. Tänkte också på en...
Svar
4
· Visningar
924
Senast: Egonson_
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en 17 veckors blandras valp som har svensk-dansk gårdshund, Yorkshire terrier och bostonterrier i sig. Han är VÄLDIGT...
2
Svar
20
· Visningar
10 736
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Vi började prata om hund och kastrering på jobb häromdagen. Min kollega menade på att för att slippa livmoderinflammation kastrerar hon...
Svar
5
· Visningar
1 251
·
J
Övr. Hund Jag behöver skriva av mig och få hjälp att tänka och startar därför min första tråd på detta forum. Förra vintern tog jag och min man...
2
Svar
23
· Visningar
9 721
Senast: Fruentimber
·
Hundavel & Ras En fundering. Jag trodde att indexet kom till för att man skulle lyfta blicken från enbart individen till mer runtliggande faktorer så...
Svar
8
· Visningar
1 376
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Vi har ju en tråd för hundförarbyxor och jag känner att vi - åtminstone jag :D - behöver en liknande för hundförarjackor. Jag behöver...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 754
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Bruce har fått ett ökat intresse för att slicka sig i baken det senaste månaderna (2 kanske). Inte så att han är manisk, men någon gång...
Svar
6
· Visningar
2 483
·
Hundhälsa Vi har hämtat hem en hane på ett och ett halvt sen en vecka tillbaka på prov (intalar jag mig själv samtidigt som jag vet att han kommer...
Svar
15
· Visningar
2 476
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Hej jag har varit hos ventrinär med Zimba men inte fått någon bukt på hans besvär .Hanfick en pencelin kur men det gick inte bort tänkte...
Svar
7
· Visningar
2 824
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix