Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Någon som har erfarenhet av tibetansk spaniel eller Shetland shepdog? Vill veta allt. Mentalitet, sjukdomar, päls, vakt, jakt...
Svar
15
· Visningar
2 184
Senast: Smulis
·
Hundhälsa Hjälp! Behöver råd och stöttning gällande min trettonåriga tik Tuva. Hon har alltid varit en lugn och harmonisk hund som haft svårt att...
Svar
13
· Visningar
2 529
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Vilka ska dit? :) Ska ni ställa ut eller tävla? Shoppa? Min ena (Winzi) är anmäld i championklass på lördagen. Vi har inte varit...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
8 041
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 904
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras Ber om lite hjälp, för att se om någon kan klura ut en ras som jag inte tänkt på ännu. Vi planerar valp 2019. Vi har idag en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 596
Hundhälsa Imorgon måndag blir det veterinär. Men tills dess... Vår gamla hund opererade en fettknuta? För 2 månader sedan. Han hade haft den i...
Svar
18
· Visningar
1 694
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Halloj! Vi har en tiomånaderskille som varit rumsren sedan i aug-sept, men nu har han fått en revival och vi har börjat hitta pölar...
Svar
16
· Visningar
5 107
Senast: linnsan
·
Hundavel & Ras ny här jag med,vill bara höra o ev få lite svar. min älskade mitzy Lhasa apso var drygt 10 år o jag var så glad att hon aldrig varit...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 810
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Ok, en idiotisk tråd, men jag ska vara hundvakt över mellandagarna och in i januari för min pappas hund. Hon är en en helt vanlig labbe...
Svar
8
· Visningar
1 111
Senast: attheedge
·
Hundavel & Ras Vad är det för skillnad mellan raserna? Till sommaren ska jag köpa en ny valp. Vi har haft bordercollies i många år. Den senaste blev...
Svar
8
· Visningar
3 889
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Hej, Min lilla kille är en omplacering från Irland, troligtvis jack russell, ca 5 år gammal och väger 6kg. Jag har haft honom i ett år...
Svar
7
· Visningar
2 739
Senast: MissFideli
·
Hundavel & Ras Hej, Jag är ny här på forumet. Familjen går i eventuella hundtankar. Det är framförallt jag som har en del önskemål, som jag önskar att...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 334
Senast: Lejonelle
·
Hundavel & Ras Vi ska utöka familjen men en ny medlem och vi är helt såld på labrador. Vi är jakt intresserade och har redan en utmärkt älghund men...
2
Svar
26
· Visningar
7 948
Senast: xfie
·
Övr. Hund Skithunden har lyckats köra in örat i hjulhuset på bilen och fått en klick olja (eller kanske rostskydd) på örat. På söndag är det debut...
Svar
8
· Visningar
2 662
Senast: Dobby
·
Hundavel & Ras Märklig fråga kanske, men jag börjar på allvar tro att jag har missuppfattat ägaren till hundarna jag nyligen börjat ta hand om lite då...
2
Svar
37
· Visningar
10 540
Senast: _Zacke_
·
Övr. Hund Ska ju snart åka till Italien pga lite fördröjningar och funderar på vad jag ska använda för något att skriva mitt namn och nummer på...
Svar
11
· Visningar
1 092
Senast: Migo
·
Övr. Hund Är det någon här som har räddningshund eller utbildar sig och sin/-a hundar inom detta eller nåt annat samhällsnyttigt? Jag såg ett...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 660
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Irländaren kom till oss i slutet av juli med jättefina tänder men allt annat var i relativt kasst skick. Pälsen var matt, magen var lös...
Svar
10
· Visningar
2 243
Senast: Mia_R
·
Hundavel & Ras Jag tycker mig se att de olika varianterna av belgisk vallhund (malinois, laekenois, tervueren och groenendal) har lite olika...
Svar
13
· Visningar
3 708
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
33
· Visningar
2 563
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hålvägg