Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ser ditt baksäte i bilen ut som mitt, en kombo av spårutrustning, stallgång, foderkammare och appellplan? Jag har därför funderat på att...
Svar
14
· Visningar
2 162
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Blev kanske lite oklar rubrik där. Går jag själv eller med kompisar är Ruben alltid så himla chill. Vid hundmöten kan han titta men...
Svar
7
· Visningar
1 133
Senast: Bison
·
Övr. Hund Jag är hundvakt emellanåt åt en liten blandrashund som har en matbeteende jag aldrig sett hos andra hundar. När jag serverat henne sitt...
Svar
14
· Visningar
1 460
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa (Jag ska ringa veterinären efter helgen ((är borta t.om. söndag...)) men ville ändå höra här efter ev erfarenheter...) Min Beauceron...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
10 213
Senast: nilie
·
Övr. Hund Ni som har haft väldigt energiska valpar som har svårt att koppla av och vara passiva. Hur har ni tränat passivitet? Är det bra, enligt...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 179
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Lite utbrutet från min snoppdropp-tråd. Gammelhunden, 12 år, har ju konstaterat en rejält förstorad prostata (fastän han är kastrerad...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: Hazel
·
Övr. Hund Hejsan, jag har en liten valp som är av staffe amstaff mix som är helt underbar. Självsäker, trygg, utforskande, lyhörd och lättlärd...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 168
Senast: snorp
·
Hundträning Hej alla! Ny här på forumet Har haft schäfer som jag tränat o tävlat med i 40 år. Dessvärre otur som ingen annan med att få avliva mina...
Svar
12
· Visningar
1 788
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Such, det har varit två tunga veckor här på hundfronten... :cry: Jag upplever att Frank har blivit så konstig den senaste månaden och...
2
Svar
28
· Visningar
3 418
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag har en hund på prov, han är i dagsläget 16 mån. Har haft honom nu ca 4 v och har fått veta att han ylar till och från under dagarna...
Svar
5
· Visningar
1 555
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
30
· Visningar
2 947
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Dags för ännu en rastråd. Om två-tre år planerar jag att skaffa en till hund, då min äldsta hund då börjar bli lite äldre (jag har två...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
13 948
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Sitter här och funderar på nattkröken vad hundägare här inne jobbar med? Hur har ni löst det praktiskt med jobb och hundägande? Själv...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
8 568
Senast: Wittman
·
Övr. Hund Detta är en något "flummig" tråd:angel:. Jag har alltså inget tydligt mål annat än att det kan vara intressant att höra andras tankar...
Svar
9
· Visningar
1 379
Senast: Preussen
·
Övr. Hund Ja, som rubriken frågar, vad krävs för att era hundar ska bli trötta och lyckliga? Inte bara "nöjd med dagen" och vilar i väntan på att...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 408
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag fick preciiiis veta att morsans sambo har en gopro-kamera som jag kan få låna för att ha på hundarna och låta dem filma :idea: :D...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Vilka är era bästa tips för att få en hund att öka i vikt? Mer mat är ju givet, men om den inte äter mer än absolut nödvändigt?
2
Svar
39
· Visningar
3 101
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Förut när vi var ute och gick mötte vi en tjej med en stor hund, möjligen en Akita. Den var totalt rabiat, skällde, högg efter hennes...
2
Svar
23
· Visningar
3 433
Senast: tolksele
·
Hundavel & Ras Hej! Har vi några ägare till staffe här? Det är en av mina drömraser och vill sååå gärna veta mer om dessa gullegrisar. Lite frågor. -...
Svar
13
· Visningar
4 332
Hundavel & Ras Halloj! Är inne på att skaffa Rhodesian Ridgeback, eller rättaresagt har jag bestämt mig! Men har dock inte bestämt om jag ska ha en...
2
Svar
26
· Visningar
5 529
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård