Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en hund på 10 kg och en på ca 25 (lite svårt att få honom på vågen nu...). Det finns ju torrfoder anpassade för små, medelstora...
Svar
10
· Visningar
823
Övr. Hund De livesänder på facebook från norska mästerskapen i bruk av gjeterhund, med poäng upp på skärmen och tydligt vilket ekipage som går...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: Migo
·
Övr. Hund Jag skulle behöva lite goda råd ang flyga med hund. Har en liten Malteser som är tillfälligt placerad hos mig då ägaren flyttat till...
Svar
12
· Visningar
3 399
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Vad har ni och vad tycker ni om det? Jag behöver investera i ett bättre än det jag har (billigt utan märke jag köpte för att prova om...
2
Svar
22
· Visningar
2 983
Senast: TinyWiny
·
Hundträning Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2
Svar
28
· Visningar
3 156
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min gamling är drygt 12, schäfer/labrador. Han är pigg och glad men kan halta till ibland, springer inte upp för trappan längre utan går...
Svar
10
· Visningar
1 546
Senast: Iamia
·
Hundavel & Ras Vi vinthundsägare är ju lite världsbäst som lyckas skriva så otroligt mycket underbart strunt om våra vackra fyrbeningar :D Nu har...
98 99 100
Svar
1 982
· Visningar
214 122
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Jag har själv ingen hund men har hästar och bor på landet. Här finns en klunga hus och många har hästar. I ett av husen bor ett par med...
2
Svar
22
· Visningar
3 198
Senast: avslutat medlemskap
·
Hundhälsa Tänkte om någon kunnig människa här inne har någon idé, blir det inte bättre får vi såklart ta ett besök till veterinären. Natten mot...
Svar
14
· Visningar
2 337
Senast: Viva
·
Övr. Hund Antagligen fel ställe att fråga men lite inspirerad av liknande tråd på hästsidan. Personligen känns det sällan som att jag väljer bort...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 849
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Jag funderar på att köpa en till hund och det kommer kanske att bli en terv. Jag har inte ägt någon tidigare, har bara erfarenhet från...
2
Svar
34
· Visningar
4 055
Senast: fryckan
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 201
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Har någon här ett sådant? (Eller känner någon som har eller har klämt på ett i något sammanhang...) Funderar på om inte gammeltanten...
2
Svar
22
· Visningar
3 813
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Någon som känner till rasen? Och som vill berätta lite om den? * Jenny *
Svar
16
· Visningar
1 792
Senast: kamomillo
·
Hundhälsa Är det någon här som har erfarenhet av furunkulos? Fick ni bukt med det? Hur lång tid tog det? Vad var orsaken? Kunde hunden leva ett...
Svar
6
· Visningar
3 545
Senast: dobbis
·
R
Övr. Hund Tråden om vad vi väljer bort med vårat hundliv fick mig att undra lite vad livet med hund ger oss. Om du av någon anledning inte skulle...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 533
Senast: Takire
·
Övr. Hund Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 383
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Min schäfertik är 1,5 år och hemma är hon hur cool som helst. Jag har gått på kurser, träningar och hängt med på promenader i stan för...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 616
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hej! Jag funderar på att utbilda mig och min hund till terapihundsekipage. Därför undrar jag om det finns någon här som har gjort det...
Svar
4
· Visningar
660
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg