Hundförarbältet/joggingbältet/dragbältet, kärt barn har många namn.

Jag har gjort mitt av ett avklippt avbärarbälte från en vandringsryggsäck. :D Funkar toppen. Har då expander i linan.
Du och jag :D När jag insåg att jag behövde ett bättre än nuvarande gick jag i minnet igenom varenda pryttel jag har som kan liknas vid något sådant men insåg att nej, något sådant har jag inte kvar. Ibland är det dumt att inte vara en horder :angel: Jag hade en för typ 25 år sedan :p Men smart, enkelt och billigt hade det varit! :)

Du och jag :D När jag insåg att jag behövde ett bättre än nuvarande gick jag i minnet igenom varenda pryttel jag har som kan liknas vid något sådant men insåg att nej, något sådant har jag inte kvar. Ibland är det dumt att inte vara en horder :angel: Jag hade en för typ 25 år sedan :p Men smart, enkelt och billigt hade det varit! :)
Axelremmen till en gammal golfbag gick också jättesnabbt att fixa till ett bra midjebälte! /Mvh Snål och sparsam :angel:

Liknande trådar

Hundhälsa Jag ska till veterinären imorgon, men vill höra era tankar. Hund modell mindre, 17 kg, 35 cm hög. Väldigt fin i kroppen. 9,5 år, har...
Svar
6
· Visningar
2 845
Senast: Dino
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
673
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Ny hund, frisk hund och välmeriterade föräldrar. Allting kändes så bra och vi fäste oss vid honom ögonblickligen. Vi tog med honom hem...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 523
Senast: lady_vip
·
S
Islandshäst Måste skriva av mig! I lördags provred jag en häst åt en bekant som behöver hästar till sin verksamhet. Det var en 17-årig eksemvalack...
2 3
Svar
40
· Visningar
7 107
Senast: Limaha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar