Sv: 2012 skulle ju bli mitt år...
Det här kan man ju ha olika uppfattningar om men jag skulle kunna tänka mig att ha en ensam hund i hundgård mellan kl 7-16 om den fick mkt aktivering övrig tid (om hunden verkade må bra). I det här fallet finns det ju speciella skäl dessutom. Men om nån kan ta ut honom en sväng mitt på dagen är det ju ännu bättre så klart.
Hur menar du att han är ute när han är med din sambo på jobbet? Bilen tror jag inte alls är lika bra som hundgård, det blir ju lite trångt och instängt.
Den enda lösningen jag kan komma på isf är att bygga en hos mina föräldrar. Där skulle han kunna vara när jag jobbar. Dock blir skillnaden inte så jättestor mot hur det är nu då han följer med min sambo till jobbet när jag jobbar = han är ute mellan 07-16 alt är i bilen och får promenader. Men ska kolla hur de ställer sig till en sån sak. Men isf, borde man inte för hundens skull ha sällskap till den? Känns ensamt att vara ute själv så mycket.
Det här kan man ju ha olika uppfattningar om men jag skulle kunna tänka mig att ha en ensam hund i hundgård mellan kl 7-16 om den fick mkt aktivering övrig tid (om hunden verkade må bra). I det här fallet finns det ju speciella skäl dessutom. Men om nån kan ta ut honom en sväng mitt på dagen är det ju ännu bättre så klart.
Hur menar du att han är ute när han är med din sambo på jobbet? Bilen tror jag inte alls är lika bra som hundgård, det blir ju lite trångt och instängt.