Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Antagligen fel ställe att fråga men lite inspirerad av liknande tråd på hästsidan.
Personligen känns det sällan som att jag väljer bort något, det är så här jag vill ha det. Det enda jag kan sakna lite är väl att resa (mer än inom Sverige till ställen där jag kan ha med hundarna), jag har ingen möjlighet (eller inte tillräcklig lust) att lämna bort dem en vecka. Min kära far anmärkte på detta första gången jag skaffade husdjur men valet att resa 1 vecka per år alternativt att ha djur i min närhet 52 veckor per år är egentligen inte ett val.
Om jag inte hade haft hundarna hade jag nog ridit istället (nu känner jag inte att jag har tid och pengar). Jag hade möjligen känt mig mer intresserad av ett förhållande, just nu känner jag mest att när tusan ska jag ha tid med det. Det handlar inte bara om hundarna i sig utan även att jag vill gå kurser/träningar vilket gör att tillsammans med jobbet är all kvällstid är uppbokad.
Men generellt har nog inte mitt liv ändrats jättemycket före/efter hundarnas intåg förutom att det blivit hundra gånger bättre.