Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min Drent på 1 år är precis som din. Holländarna liksom...Viltspår Kooiker 11 månader. Annars är hon ganska svår att trötta ut, krävs mycket lösspring i så fall. Många intryck som hundutställning eller en halvdag inne i Stockholms innerstad gör henne också trött.
Ett litet tillägg. Mina är lugna även när de får vila. Men tråden handlade ju om trötta hundar så
Mina ligger och sover även om de vilat i flera dagar, när dom säger att dom är trötta när dom ska gå ut, då är dom tröttnöjda. (Har aldrig hänt med Floki.)
Ja mina med. Hade aldrig orkat med hundar som stressar inne... Blir stressad själv av sånt
Samma här.Ja mina med. Hade aldrig orkat med hundar som stressar inne... Blir stressad själv av sånt
Fenna är svårare men jag tror det som gör henne tröttast är nog fasen bli tränad av mina småkusiner på 10 år, då är hunden helt slut i dagar haha. .
Förstår inte alls varför hunden blir trött av det där?haha, alltså stor igenkänning på denna!
Floyd är aldrig så trött som när han lekt med sambons systerbarn
"Sitt, ligg, sitt, vacker tass! Vänta, hämta bollen, loss, vänta, sitt, ligg, hämta bollen!"
Förstår inte alls varför hunden blir trött av det där?
Funderar lite...
Är det positivt att hunden är trött? Jag vill ha snabb återhämtning på mina hundar så de orkar jobba mer om det skulle behövas.
Vilar inomhus kan de göra ändå om jag säger till dom att gå och lägga sig.
För mig är det positivt. Inte att hunden är det konstant såklart, men de är aldrig så lyckliga som när de fått trötta ut sig helt någon gång i veckan. Sedan kan de ju återhämta sig snabbt ändå. Det ena behöver inte utesluta det andra. Samma sak med mig själv. Igår när jag kom hem från jobbet efter 10 timmars jobb så var jag helt slutkörd, kände att jag ville sova i tusen år osv. Jag sov 5 1/2 timme inatt och känner mig inte alls trött nu, för nu har jag hunnit återhämta mig. Skulle aldrig orka ha hundar som jag måste säga åt att vila för att de ska göra just det. Jag tycker det är underbart att aktivera hundarna och så går de och lägger sig självmant och är glada så fort vi kommer in.Funderar lite...
Är det positivt att hunden är trött? Jag vill ha snabb återhämtning på mina hundar så de orkar jobba mer om det skulle behövas.
Funderar lite...
Funderar lite...