Totoro säger hej!

Hans är så små fortfarande att inte ens du skulle kunna finna dem stötande. Men nog ligger han gärna på rygg och vädrar det lilla han har, så det är bäst du förbereder dig! :up::D
Alltså det är egentligen inte bollarna i sig. Det var att du och Monster sov skavfötters så att det första du såg varje morgon var en grå jävla PUNG! :arghh:

Totoro kommer inte att sova skavfötters :love:

Alltså det är egentligen inte bollarna i sig. Det var att du och Monster sov skavfötters så att det första du såg varje morgon var en grå jävla PUNG! :arghh:

Totoro kommer inte att sova skavfötters :love:
Åh, så gjorde vår schäfer med. Godmorgon till en svart pung liksom :cautious: den lite mer pryda pointertiken nedlät sig minsann aldrig till något sådant, hon rullade fint ihop sig till en liten boll och parkerade sig under täcket. Män är svin... :meh:

Åh, så gjorde vår schäfer med. Godmorgon till en svart pung liksom :cautious: den lite mer pryda pointertiken nedlät sig minsann aldrig till något sådant, hon rullade fint ihop sig till en liten boll och parkerade sig under täcket. Män är svin... :meh:
Haha, här är det tvärt om :D Stora bufflan :love:, blandras rottis, labbe och leonberger :cool: vräker sig, medan Pischerpojken :heart:heart:heart rullar ihop sig under täcket.

Labben sträcker helst ut sig raklång på rygg mellan mig och husse. Såklart med huvudet på kudden. Eller helst på nån av våra armar, så vi håller om honom :D.

Bifogade filer

• 20180902_131808.webp
    20180902_131808.webp
    119,1 KB · Visningar: 171

Liknande trådar

Övr. Hund Hej. Jag jobbar småskaligt med hundpassning i mitt hem, tanken är att öppna hunddagis om något år. Men något jag funderar över. I...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 382
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Hej, Vår flatte Melker har i veckan opererats för patellaluxation. Är det någon här som gått igenom detta och kommer ihåg hur lång tid...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: msp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix