Totoro säger hej!

Åh :love: grattis till er båda att ni har fått varandra!:heart
Hej söting :love::love::love::love::love::love: Vilken matte du har valt! Den bästa av dem alla!
Tack hörni!

Och tack @alla andra också! Han är alldeles jättefärsk (vi kom hem ikväll) och var ju som ni förstår inte riktigt planerad långt i förväg, men jag hoppas och tror att det här blir bra.

Han luktade rätt illa så vi har duschat, sen bet han mig blodig som straff, och nu ska vi ta och gå och lägga oss och se hur det kommer att funka... Får kanske flytta ner till soffan några veckor. :angel:

Jättesöt! Växer han i de tassarna sen? :nailbiting:
Ha! De är lite maffiga just nu, framtassarna är större än hans nos, men han kommer nog ikapp förr eller senare ja. :D

20180829_091851.webp

Liknande trådar

Övr. Hund Hej. Jag jobbar småskaligt med hundpassning i mitt hem, tanken är att öppna hunddagis om något år. Men något jag funderar över. I...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 383
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Hej, Vår flatte Melker har i veckan opererats för patellaluxation. Är det någon här som gått igenom detta och kommer ihåg hur lång tid...
Svar
2
· Visningar
313
Senast: msp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka