Hundpassning, hundar som kissar

För att svada på frågan är är det helt, kanske nödvändigt om det ska fungera att be ägarna skicka med skvättskydd, helst några stycken för det går ju inte ha samma varje dag för då blir dom äckliga.

Kanske sätta kompostgaller runt dom möbler som är viktigast innan alla som behöver har fått sitt och du kommer ju få en variation av raser.

Min är inkontinent så det kan läcka fast han inte gör något och jag ser det som et krav på att jag tar med skydd och bindor, har lämnat hos mina föräldrar, har en upplaga i bilen om jag glömt men lägger i väskan varje gång och han har på sig det hemma hos andra. Han läcker mest där han sovit och vaknar. Jag skulle inte bli ledsen alls om du du bad om skvättskydd

Liknande trådar

Hundhälsa Börjar med att skriva att hunden ska till veterinär vid lunch idag för detta. Vår kastrerade hanhund på dryga 2,5 år har helt...
Svar
7
· Visningar
1 503
Senast: Bexzor
·
Hundhälsa Min 4 åriga tik har börjat kissa inne nattetid helt plötsligt. Jag skulle behöva lite råd och inputs för nu har idéerna tagit slut på...
Svar
7
· Visningar
11 879
Senast: Nominous
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 049
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Jag är med på en sida för chinese crested. Jag ser en förvånande trend i att använda vanliga barnblöjor på hundarna. De används på...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 114
Senast: Haemoglobin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Namnförslag till gråhunds hane?