Totoro säger hej!

En till tassbild för att den förra såg ut som det var perspektivet som gjorde att de såg stora ut. Det är inte perspektivet...

Visa bifogad fil 18748

Själva Totoro är rätt liten dock, ca 8 kg vid sista vägningen.
(Och nej jag skäms inte för att vara valpbesatt, det är ett naturligt och oundvikligt stadium att ta sig igenom. :D)

Hur var det nu, vackra blommor har stora blad... ;) :love:

En till tassbild för att den förra såg ut som det var perspektivet som gjorde att de såg stora ut. Det är inte perspektivet...

Visa bifogad fil 18748

(Och nej jag skäms inte för att vara valpbesatt, det är ett naturligt och oundvikligt stadium att ta sig igenom. :D)
Så härligt att du får vara valpbesatt ett tag <3

Visa bifogad fil 18748

:D Valpbesatthet är helt naturligt! Jag terrar stackars uppfödaren med bilder och uppdateringar. :rofl: Du får väl komma in i valptråden om du känner dig ensam i din besatthet!

Visa bifogad fil 18748

Väntar bara på färgen på bajset nu! :turd::D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej. Jag jobbar småskaligt med hundpassning i mitt hem, tanken är att öppna hunddagis om något år. Men något jag funderar över. I...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 382
Senast: Lillefrun
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 922
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
935
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Hej, Vår flatte Melker har i veckan opererats för patellaluxation. Är det någon här som gått igenom detta och kommer ihåg hur lång tid...
Svar
2
· Visningar
311
Senast: msp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Selenbrist
  • Atletix