Lilla Ice tränar på att bli som sin far, så även han har fått in rätta stuket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Istället för att spamma valptråden med trehundra uppdateringar om Totoro spammar jag min egen tråd där det är lättare att undvika.
Nu förstår jag hur shejping ska se ut! Vilket tålamod du har
Istället för att spamma valptråden med trehundra uppdateringar om Totoro spammar jag min egen tråd där det är lättare att undvika.
Tack! Ja jag försöker ha koll på hjälper, jag anser att de är fienden som måste bekämpas i varje hörn där de nästlar sig in!Åh så roligt att se! Han är helt galet söt! Gillade att du, när han satte sig ner framför dig i början och stirrade på dig, inte hjälpte honom genom att röra dig eller så utan istället fångade att han vred huvudet mot plattformen, vilket fick honom att självmant resa sig och testa något annat än att bara sitta - snyggt!
Min knäppgök är ju också snabb som tusan med att klura ut saker. Jag blir jätteinspirerad av din film.
Varför ska han titta på lådan?
Gissar att tanken är att han ska ha lådan för fram- och bakbenskontroll.Varför ska han titta på lådan?
Gissar att tanken är att han ska ha lådan för fram- och bakbenskontroll.
Varje egen bjudning han gör mot lådan, går dit, lägger upp en tass, tittar på den osv belönas för att han själv ska prova sig fram till vad som krävs för belöningen.
Frishejping .
Gissar att tanken är att han ska ha lådan för fram- och bakbenskontroll.
Varje egen bjudning han gör mot lådan, går dit, lägger upp en tass, tittar på den osv belönas för att han själv ska prova sig fram till vad som krävs för belöningen.
Frishejping .