russinbulle
Trådstartare
Det var en gång en fin trädgård med rabatter där växter och blommor trängdes. Sen kom valparna..... och allt jämnades med marken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en gång en fin trädgård med rabatter där växter och blommor trängdes. Sen kom valparna..... och allt jämnades med marken Visa bifogad fil 18577
Jag kan förbarma mig över de små asen! Skick hit bara!
/VALPSUGEN
@russinbulle och hur ligger oddsen på att han blir kvar, sådär lite oförhappandes?
Men du ser - komsi komsi och hälsa påHan är ju så söt Skulle passa bra ihop med Minn, bot kelpie Har fått höra ett antal gånger att hon ser ut som en heeler med lite längre ben.
Men du ser - komsi komsi och hälsa på
Nä han är galet go - en så himla glad valp. Svansen går i ett för minsta uppmärksamhet
Det låter som en bra plan tycker jagSkulle jag hälsa på så skulle han säkert följa med hem
Det låter som en bra plan tycker jag
De är en storlek för små... de ska ju inte gå sönder av att leka med nuvarande inte så lugna 30 kg energiknippe tänker jag Jag får minska i storlek i etapperDu tycker det va Kanske nått för dig annars, du gillar ju Minn så du kan låtsas att det är hon
De är en storlek för små... de ska ju inte gå sönder av att leka med nuvarande inte så lugna 30 kg energiknippe tänker jag Jag får minska i storlek i etapper
Skalmans lillasyster bor tillsammans med en 42 kilos busig beauceronDe är en storlek för små... de ska ju inte gå sönder av att leka med nuvarande inte så lugna 30 kg energiknippe tänker jag Jag får minska i storlek i etapper
Skalmans lillasyster bor tillsammans med en 42 kilos busig beauceron
Jag ska inte ha valp förrän tidigast sommaren 2019
Jag ska ha en tik
Jag ska ha en hund som är mellan 40-50 cm hög, +- 5 cm
(Sen finns det mycket mer som jag ska ha, men där kanske dina passar så det skriver jag inte )
Jag har inte en aning om vd jag ska ha