Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag fick precis faktura på Svanssons försäkring vilket fick mig att fundera på om det verkligen är värt att ha en äldre hund försäkrad...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 705
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Såg ett avsnitt av engelska antikrundan där någon som hade en sådan med sig. Låg parkerad och gjorde inget när de stod och talade med...
Svar
17
· Visningar
1 353
Senast: Asko
·
Övr. Hund Hej, jag har en vuxen hund av blandras som är en omplaceringshund utan kända fysiska hälsofel (han har undersökts ganska grundligt då...
Svar
5
· Visningar
1 608
Senast: Bison
·
Övr. Hund Har kollat runt bland träningsväskor att ha runt midjan, men inte riktigt funnit vad jag söker. Jag vill kunna ha med mig hundbajspåsar...
Svar
8
· Visningar
829
Senast: movi
·
Hundavel & Ras Kan man föra in uppgifter själv där om man hittar felaktigheter eller vill lägga till information? Vet att jag mailade någon för 2år...
2
Svar
20
· Visningar
2 247
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Med en hund som opererats där jag tagit ut en rejäl del av försäkringen, så slog det mig att jag nog tänkt fel hur försäkringsbolagen...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: Kadi
·
Hundavel & Ras Tycker att det hade varit kul med en tråd där man lägger upp bilder på hundar man haft tidigare, där det kanske dessutom finns möjlighet...
Svar
4
· Visningar
861
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Familjen ska utökas med en familjemedlem men det råder velande och funderingar. Familjen består av mig som kommer ha huvudansvar över...
2
Svar
33
· Visningar
6 368
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Hej, Jag är ny på forumet och är idag lycklig ägare till en dvärgschnauzerkille på snart 2 år som är mycket glad i att jobba med näsan...
Svar
11
· Visningar
1 246
Senast: Blandrastik
·
Svar
2 000
· Visningar
160 115
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Just nu så är det ju en aktuell diskussion. Jag hittade den här gamla amerikanska studien. Hade igen aning om att Rottweilers kom så...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
9 890
Senast: Ananas
·
Hundhälsa Hej! Misstänker att min hund (kelpie, 2 år) är allergisk mot något då han har återkommande svamp i öronen samt nu sårig mellan...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Acto
·
Övr. Hund För katter så måste balkongen vara innätad om den är mer än 5 meter ovan mark. Detta för att förhindra att de trillar ut och skadar sig...
Svar
2
· Visningar
3 095
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Hej! Som rubriken lyder. Har en 6-årig tik som alltid gått på hunddagis. Hon har i stort sett hela sitt liv varit reserverad i möten...
Svar
7
· Visningar
1 956
Hundhälsa Eftersom det finns så mycket kompetenta människor här inne; Går det att som hund leva på vegetariskt foder? På min planet är ju hundar...
Svar
14
· Visningar
1 953
Senast: Sol
·
Hundhälsa Vi har givetvis varit till veterinär. Monster är inte en hund man lämnar på djursjukhuset hur som helst, och han ska heller inte behöva...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
16 207
Övr. Hund Igår eftermiddag blev min hund biten av en annan hund. I överlag har det gått bra, och förhoppningsvis blir det inga komplikationer i...
Svar
7
· Visningar
896
Senast: Sampi
·
Hundhälsa Bara hundar med fet päls och vissa sällsynta hundar av molossertyp klara av att vara i hundgård i Sydsverige på vintern pga den fuktiga...
Svar
11
· Visningar
2 598
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag ska sponsra min hemmaklubb med BIS-väskor/tygpåsar till finalerna på en inoffutställning. Jag ska trycka dom själv och funderar på...
Svar
10
· Visningar
1 023
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Tjena! Vi har en 6-årig blandras mellan schäfer/border collie & belgisk vallhund. Vi bor på en stor tomt där han alltid har fri tillgång...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix