Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är en valp?Min valp är lugn inomhus, det är ute som jag snarare är orolig för hon har verkligen 0 hämningar ute.
Det kan vara så att Aysu ätit lite ballerinakakaförpackning (sån där mjukplast). Ska jag vara orolig?
Hur är vädret? Funderar på att fly värmen.
Här där vi är i Härjedalen är det 17 grader i skuggan och lite över 20 i solen, men det fläktar skönt. Hundarna hade inga problem med en tretimmarsrunda på fjället
Det kan vara så att Aysu ätit lite ballerinakakaförpackning (sån där mjukplast). Ska jag vara orolig?
Låter bra. Jag tänker ju att det inte borde vara värre än att det kanske ser lite.. speciellt ut när det kommer ut där bak sedan. Dumma hund. Hon kom inte ens och hälsade på mig när jag kom hem från jobbet, utan låg platt i sängen och såg otroligt skyldig ut, så jag förstod direkt att hon hittat på hyss... Hon vet verkligen vad som är ok och inte i alla fall, även om hon ibland inte bryr sigNej det skulle jag inte vara och jag är nojig. Rollo åt typ en påse med godis som hade plastförpacking runt varje godis. Han klarade det jättebra.
Här där vi är i Härjedalen är det 17 grader i skuggan och lite över 20 i solen, men det fläktar skönt. Hundarna hade inga problem med en tretimmarsrunda på fjället
Var hittar man ett sånt trevligt spa?Sonen och jag är på SPA och Skägget fick följa med. Skålar, bajspåsar och tuggben väntade på rummet.
Nu har vi spaat klart för dagen och ska gå en långpromenad i omgivningarna.
Visa bifogad fil 17799
Ja, det är en valp?
Var hittar man ett sånt trevligt spa?
Nej, jag sa att man eliminerar en del skaderisker som beror på hala golv. Det är fullt naturligt att en valp är hämningslös, ute som inne.Ja, så det motsätter alltså det du menade om att inomhus skulle vara den stora faran för valpar. Det är alltså inte så för min valp, menade jag.
Nej, jag sa att man eliminerar en del skaderisker som beror på hala golv. Det är fullt naturligt att en valp är hämningslös, ute som inne.
Ja, det förstår jag och kan hålla med om. Mitt svar dock handlade om MIN valp som INTE är hämningslös inomhus utan bara utomhus. Jag delade alltså min personliga erfarenhet och inget annat, men fick ett onödigt svar om att ”Ja, det är en valp?”. Kändes bara jätteonödigt av dig att svara på det viset på min personliga erfarenhet.