Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Jag vet ju eg att alla hundar inte direkt är några experter på simning från början, men har faktiskt inte stött på någon så dålig som...
Svar
6
· Visningar
752
Senast: Vassi
·
Övr. Hund Fysioterapeuten rekommenderade flytväst. Vilka har ni? På vilken hund? Är ni nöjda?
Svar
12
· Visningar
1 719
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Alltså detta är så olyckligt. =( och jag har smått panik. Vi hade över några grannbarn i helgen som fick kasta freesbee och boll med...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Visst fanns det någon / några här som hade australisk terrier? Jag har plötsligt börjat fundera på sådana igen. Vill veta allt som är...
2
Svar
23
· Visningar
4 802
Senast: Sampi
·
Hundavel & Ras Jag är i tankarna att skaffa en till hund men vet inte vilken ras jag bör skaffa. Jag har just nu en blandras hane som är...
2
Svar
27
· Visningar
2 129
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Jag vet inte vad det egentligen heter men jag är ute efter ett bälte med fickor. Kommer börja med apportering och då räcker inte en...
2
Svar
22
· Visningar
2 942
Senast: Viva
·
Övr. Hund Varje gång jag ser Svarnsson gnaga på ben slås jag av hans stil - han gör verkligen allt för att undvika att få tassarna i närheten av...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 723
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Jag har en fundering som tangerar en tråd jag skapade i höstas. Valde ändå att starta en ny tråd då jag tror rubriken på den gamoa blir...
Svar
4
· Visningar
954
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Hej! För att gå rakt på sak. Jag har en 6årig hanhund modell 35 kg och min pojkvän har en kattunge på 4 mån. Min hund har aldrig...
Svar
5
· Visningar
1 457
Senast: mandalaki
·
Hundavel & Ras Jag har haft collie i ganska många år, och tycker att rasen är i princip den perfekta för mig. MEN. Nu när nuvarande hund är 4 år gammal...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 813
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Jag undrar om någon här har något bra tips på täcke till hund som man kan använda för att de inte ska bli kalla och även torka lite...
Svar
8
· Visningar
1 007
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Vad har ni för fästingskydd till era hundar? Jag har en hund på strax under 3 kg som alltid sover i min säng och som tvättar sig...
2
Svar
27
· Visningar
2 715
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Hej. Nyfiken på om någon annan varit med om detta senario hos vetrinärstationer? Jag bokar ett besök för borttagning av tandsten...
2
Svar
27
· Visningar
3 771
Hundhälsa Googlar som en tok och försöker få klarhet i vad min golden drabbats av. Upptäckte små krystor på halsen i förrgår. Rakade snabbt som...
Svar
3
· Visningar
732
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hur tycker ni att hundar bör bete sig runt barn? Var går er gräns för när hunden/barnet inte fungerar? Jag har 2 mindre hundar, ett...
2
Svar
23
· Visningar
2 997
Senast: Sofie_B
·
Övr. Hund Hej alla Första gången jag skriver här så hoppas jag får till det. Jag har problem med att få min hund att gå fint i koppel utan att...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 259
Senast: blizz
·
Hundhälsa Jag har en blandras hane som är 7 1/2 år. Jag är lite osäker på vad för foder och tillskott som är bra till hund och dom tipsen jag fått...
Svar
4
· Visningar
534
Senast: Yellowdream
·
Övr. Hund På tisdag ska jag och hunden åka iväg på läger. Vi har en bit att köra och det skulle vara lagom att stanna för lunch längs E22...
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Silver Girl
·
Hundhälsa Jag blir tokig! Sambons lhasa apsotik nafsar efter framförallt min 10 åring. Han har aldrig gjort henne något, men ändå kan han klappa...
Svar
14
· Visningar
1 475
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Igår var det dags igen. En lös hund i byn. Ägaren har hunden lös på tomten, utan staket eller grundlydnad på hunden. En lös tik som...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: Flixon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix