Australisk terrier?

Det var precis så jag kände när min västgötaspets dog, och att byta till australisk terrier blev ju synnerligen bra, så jag förstår precis dig och @YorkWann . Nu har Loppan inte ens fyllt två så jag hoppas får ha henne i massor av år ännu, men hur jag gör sen, det vet jag inte. För jag vill också ha precis en sån som hon.
Din loppa är galet söt! Och VÄLDIGT Farrah Fawcett :D

farrah-fawcett-picture-id525584960

Om man vill hålla på med freestyle, agility och viltspår och även tävla i detta, tror ni att australisk terrier hade varit ett bra val? Eller bör man leta vidare? Varför/varför inte?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 149
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Hej! Blev påmind om detta när jag läste den andra tråden om små hundar, där English Toy Terrier togs upp. Har också funderat på att...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: geting
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 875
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
862
Senast: Wenniz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix