Bra "fick-kjol"

Måste fråga - hur sitter remmarna? Ser ur som de kan hamna rakt över brösten och det blir ju ganska obekvämt om man lastar lite vikt.

Jag har den andra som @AraSlei bifogade, kan inte säga att jag har så mycket byst i vägen, men kan ha remmarna både rakt över eller dra ut remmarna på sidan. Det kommer med ett sånt där snöre som man fäster mellan dom, så man kan bestämma hur tajt man vill ha.
I högerfickan finns en liten ficka med dragkedja att lägga viktiga saker i.
Och den är sval, vilket är guldvärt tycker jag.

Jag har en rukka, den är ok men deras tryck håller verkligen ingenting. Har en ficka bak, fyra fram varav de två små har dragkedja. Bar 1.5 låter vatten idag men då satt den såhär, hade kanske funkat bättre om det varit jämna fördelat.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 911
Senast: Milosari
·
Övr. Hund För några veckor sedan "räddade" jag 6 gamla produktionstackor, med avsikt att ge dem en lång och skön pensionärstid istället för att...
Svar
9
· Visningar
2 229
Senast: cambodia
·
Äldre Satt på jobbet i går natt, hade inte mycket för mig och surfade lite på mobilen. Var inne på fb och såg att en vän till mig delat en...
28 29 30
Svar
599
· Visningar
49 215
Senast: Oldie
·
Hästmänniskan Det här passar inte riktigt någonstans tycker jag och lägger det därför här där jag tycker det passar bäst. Härom veckan satt jag och...
2 3
Svar
46
· Visningar
8 494
Senast: Speedway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Gravid som "äldre"