Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu när hund nr 2 ska införskaffas och om allt går som det ska flyttar hit i mitten på september vill jag vara så påläst jag bara kan...
Svar
15
· Visningar
1 753
Senast: AraSlei
·
Hundavel & Ras Då vi haft en valptråd för Voffs schäfervalpar och Russinbulles heelervalpar så tänkte jag att det vore trevligt med en tråd för mina...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 782
Senast: Sampi
·
Hundhälsa Jag vill köpa en ny kloslip! Den jag har är en urgammal, batteridriven modell som helt enkelt inte håller måttet... oftast klipper jag...
Svar
15
· Visningar
5 122
Senast: Sel
·
Övr. Hund Ja vad gör man när man hittar en lös hund på riksvägen? Jag stannade och försökte locka den till mig men den var bara intresserad av...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 180
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej alla bukefalister! Är det någon här inne som har erfarenhet av att reklamera en veterinärundersökning? Jag har varit och gjort en...
2
Svar
31
· Visningar
4 479
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jussi har börjat läcka urin droppvis när han reser sig eller vilat, misstänker att det kanske är prostatan som spökar. Vi ska till...
Svar
5
· Visningar
1 059
Senast: Halfrek
·
Övr. Hund Hunden har börjat med resursförsvar gentemot ena katten, M, när vi är inomhus. Han gör utfall och biter mot henne när hon går förbi/går...
Svar
16
· Visningar
2 626
Senast: Egonson_
·
F
Övr. Hund Vårt medlemsantal går stadigt uppåt och vi ropar gärna om mer engagemang, funktionärer och liknande för att föra klubben framåt. Jag är...
Svar
13
· Visningar
1 351
Senast: Fruentimber
·
Övr. Hund Med inköp av ny bil så behöver nog baksätet skyddas mot leriga hundtassar, blöt hund och sånt. Vilka mörken rekommenderar ni? Jag har...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Annat
·
Hundhälsa Var hos veterinären igår med min gamla dvärgpudeltik, och jag måste säga att jag gick därifrån flera tusen fattigare och med en dålig...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 433
Senast: Karon
·
Övr. Hund Hej på er alla hundtokiga! Nu är det så att jag och sambon mest troligt blir med valp i september någon gång om allt går som planerat...
2
Svar
26
· Visningar
2 301
Övr. Hund Vad är era hundars favoritgodis vid träning? Rangordna gärna med 1, 2, 3 osv om hunden har flera. Känner att det står helt still i...
2
Svar
27
· Visningar
2 297
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Hej. Första gången för mig här på forumet. Behöver lite hjälp av er kunniga. Jag har en 6-årig amerikansk bulldogg som har fått...
Svar
13
· Visningar
2 302
Senast: Vassi
·
P
Övr. Hund Jag behöver lite hjälp och input här. Vi har tre hundar, en gammal tik, en femårig hane och en tvåårig tik. Den unga tiken är ny i...
Svar
15
· Visningar
1 100
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Ruben är normalt trygg hund utan rädslor, obekymrad för allt utom en sak. Han tycker verkligen inte om när jag har fönstret i mitt rum...
Svar
7
· Visningar
952
Senast: Bison
·
R
Hundhälsa Jag har en gammal tik hemma som är av blandras och är en omplaceringshund. Jag tog över henne när hon var runt 5 år och i år blir hon...
Svar
4
· Visningar
1 425
Senast: Nenne1
·
Hundhälsa Väntar in min 5e hund, första hanen. Har inte behövt bekymra mig om försäkring tidigare, alltid haft agria. Hade en väldigt skadefri...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 064
Senast: Annat
·
Hundhälsa Nu sitter jag här och är skitorolig. Tik, född dec -12, fick första kullen på första löpet, och andra kullen på andra. Jag tog över...
Svar
1
· Visningar
1 154
·
Övr. Hund Vi har tagit en omplacering, en större kastrerad blandrashane på snart 2 år. Allt går bra och han har börjat landa i vardagen. En...
Svar
7
· Visningar
1 301
·
R
Hundträning Hej alla! Jag har inte så stor koll på detta och skulle därför vilja veta mer om hur det fungerar. Om en hund har behandlats med...
Svar
19
· Visningar
2 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka