Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Vad är det som händer? Jag har för liten inblick för att hänga med i svängarna nu känner jag, och kom ihåg att ni ju finns! (Nej, jag...
2
Svar
27
· Visningar
2 514
Hundavel & Ras För att utveckla frågan: finns det någon större typ av hund som har lågt intresse för att förfölja vilt? En ras över 20 kg som inte får...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
12 548
Senast: holymary
·
Övr. Hund Min sambo och jag ska skaffa hund! :D Det blir en vuxen hund. Förstagångshund för oss båda. Håller på och läser som en tok på internet...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
10 562
Senast: kolfinnur
·
Hundavel & Ras Jag och min pojkvän går i tankar att skaffa hund. Men vi känner oss helt vilse i djungeln av hundraser. Vad gäller storlek på hunden så...
Svar
10
· Visningar
1 524
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Ni vet när man blir väckt mitt i natten av Hund som bara måste kissa och man slänger på sig morgonrocken och hoppar i foppatofflorna...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 694
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Börjar bli dax att planera för nästa hund imed tanterna hemma börjar bli gamla. Har kollat och försökt välja ras i flera år nu men...
2
Svar
29
· Visningar
3 898
Senast: Zoya
·
Övr. Hund När jag var ute idag och skulle rida till sandvägen som jag älskar så stannade en man bilen och sa att jag fick inte rida förbi deras...
17 18 19
Svar
376
· Visningar
27 485
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Frågan dök upp på FaceBook och jag bollar den hit. Hur tidigt på året låter ni era hundar bada ute? Flera pratar om att "om det är...
2
Svar
21
· Visningar
9 306
Senast: Jeffery
·
Övr. Hund "Med ”Isle of dogs” slår Wes Anderson följe med den japanska mästaren Akira Kurosawa och skildrar tvångsförflyttade hundar som tvingas...
Svar
7
· Visningar
976
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag fnissade när Bagge fick testa på barmarksdrag i ”Bagges hemlösa hundar” men blev samtidigt väldigt nyfiken! Hur tränar ni? Vad är...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: startpompe
·
Hundhälsa Min tik på 7,5 år har jag sett det hängt flytningar från vulvan. Hon är kastrerad sen några år tillbaka. Flytningarna är klara. Hon...
Svar
1
· Visningar
581
Senast: Amha
·
Övr. Hund Till tunn lhasa apsotik på 4 år. Hon är väldigt kräsen i maten och äter rätt små mängder i taget. Har ni några tips?
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hundavel & Ras Läst på om rasen och den känns fantastisk! Men vill veta mer om det. Ni som har en kan ni berätta allt. Läst att den kan vas ängslig...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: Madick
·
Övr. Hund Här diskuterar vi allt som är relaterat till vallning.
10 11 12
Svar
236
· Visningar
18 564
Senast: Migo
·
Hundhälsa Inatt vaknade jag av att min 6 åriga labrador hade något som jag skulle beskriva som ett anfall, han skrek till, gnällde och spände hela...
Svar
3
· Visningar
912
Senast: LittleJohn
·
Hundhälsa Bruce har lyckats ta sig in i min kompis väska vid obevakat ögonblick och tryckt i sig två sockermunkar. 5 kg vovve, två normalstora...
Svar
8
· Visningar
1 486
Senast: Singoalla
·
Hundhälsa 6 dagar har gått sen analsäckarna togs bort och det läker fint. Men börjat klia nu. Krage på vid obevakade tillfällen, så då når hon...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Min hund har brutit en mitten tå på bakbenet, exakt vilket ben kunde dom inte se så nu sitter jag och väntar på att få tid på...
Svar
11
· Visningar
1 899
Senast: snurrkola
·
  • Låst
Övr. Hund Dags att börja om igen, jösses vad vi uppdaterar! :D Börjar med en snöig bild på Frodos runda rumpa :d
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
142 861
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hjälp och råd! Lång text! Jag har en 5 årig tik som är sjuk men vi hittat inte varför. Allt började för ca 9 månader sedan då hon...
2
Svar
27
· Visningar
3 703
Senast: Sampi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar