Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Facebook påminner mig pinsamt ofta om att det liv jag hade bestod i princip bara av mitt liv med hund. Så det dyker upp hundbilder och...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 385
Senast: prallan
·
Hundavel & Ras Min älskade lille hund har fått sin dödsdom. Det kan handla om veckor. Jag är totalt förkrossad och tanken på att vara utan honom gör...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
11 782
Senast: Killaloe
·
Övr. Hund Jag funderar på att skaffa trimbord med galge & koppel för att slippa kampen med min bångstyrige dvärgschnauzer varje gång han ska...
Svar
9
· Visningar
2 236
Hundhälsa Hunden ska operera bort analsäckarna, och då borde man väl kunna be dom att ta bort tandsten när hon ändå är sövd?
Svar
4
· Visningar
730
Hundhälsa Nobbys hundgodis har tydligen gått i konkurs, så därför behöver jag nu hitta nytt hundgodis. Ena hunden funkar utmärkt att ha lös så...
2
Svar
29
· Visningar
2 844
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Hejsan Buke! Funderar på vad nästa ras ska bli. Vill ha en ras som vill arbeta/samarbeta men inte kräver som tex malle, bordercollie...
2
Svar
26
· Visningar
2 099
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger ovan. Hur många timmar är din hund/hundar ensamma per dag? Hur har du löst hundpassningen? - Hundgård...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 454
Senast: Uttern
·
Övr. Hund Jag tänkte vi kunde köra igång en liten lek. Det går då till så att jag börjar med att skriva två olika hundraser, och då ska nästa...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 347
Senast: IzeUnicorn
·
Övr. Hund Vid årsskiftet blev det ju nya regler kring friskvårdsbidrag och helt plötsligt kunde arbetsgivare godkänna såväl ridning som golf. Jag...
Svar
0
· Visningar
626
Hundavel & Ras Satt och funderade på detta medan jag läste i en annan tråd här. Om ni tänker ut den rasen som ni gillar absolut minst av alla raser...
2
Svar
34
· Visningar
2 436
Senast: sorbifolia
·
Hundhälsa Hej, Undrar om någon har erfarenhet av preparaten Azatioprin eller Imurel (som jag har förstått är det samma preparat men olika...
Svar
4
· Visningar
2 919
Senast: Acto
·
Hundhälsa Har snart ägt min engelska bulldog i 2 år, och peppar peppar, hon har varit frisk och väldigt fräsch i kroppen. Inga...
Svar
8
· Visningar
3 809
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver verkligen hjälp. Har precis fått hem en Bichon havanais valp på 7 månader, han är världens mysigaste men jag har ett...
Svar
9
· Visningar
3 065
Senast: Bison
·
Hundhälsa Vovven har Metacam utskrivet av veterinär, han står på en daglig dos för ledproblem (9 år). Mitt klantarsel glömde medicinen när vi åkte...
Svar
4
· Visningar
681
Senast: Maira
·
Övr. Hund Min BC har precis fyllt två år, är precis så pigg och glad som en ung BC är och älskar att vi börjat träna agility! Han har alltid fått...
2
Svar
27
· Visningar
9 033
Senast: Ananas
·
Hundhälsa Dvärgschnauzern ska nu i april operera bort analsäckarna. Har förstått att det kan ge infektioner och även avföringsinkontinens, men hur...
Svar
1
· Visningar
1 421
Senast: Streckgubbe
·
Hundavel & Ras Vet verkligen inte vad jag ska göra eller vad detta kommer få för konsekvenser... Behöver hjälp/råd/tips! Jag har en SKK-reggad hane...
2
Svar
24
· Visningar
4 530
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Idag fick vi äntligen träffa en ortoped. En helt fantastisk sådan som var så fin mot min hund så att jag blir tårögd när jag tänker på...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
9 245
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag bor med mina hundar i en bostadsrätt och här på gården är rastning förbjuden. Jag förstår problematiken om folk börjar rasta sina...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 819
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Har en diskussion med sambon angående det, jag hävdar att bur är det bästa och enligt mig det enda säkra alternativet. Han hävdar att...
2
Svar
26
· Visningar
4 336

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka