Han var tyvärr redan bortlovadÅh jäklar! Vad spännande
Kul att du vill veta mer om honom. Du måste uppdatera om hur det går!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han var tyvärr redan bortlovadÅh jäklar! Vad spännande
Kul att du vill veta mer om honom. Du måste uppdatera om hur det går!
Han var tyvärr redan bortlovad
Åh så synd! Jag hoppades att du hade hittat din nya kompis - och det såg ut att vara en sån rar liten filur.Han var tyvärr redan bortlovad
Ja det var synd.Åh så synd! Jag hoppades att du hade hittat din nya kompis - och det såg ut att vara en sån rar liten filur.
Nej så synd! Tråkigt när de inte har sina sajter uppdaterade.Han var tyvärr redan bortlovad
Ja det var jättesynd! Jag tror att det beror på att de inte anser det hela vara klart förren prövotiden är över och det har jag full förståelse för. Skulle det inte fungera utan han kommer tillbaka så har de lovat att höra av sig.Nej så synd! Tråkigt när de inte har sina sajter uppdaterade.
Nu vågar jag inte svara för hur uppdaterat detta är - men ett par kennlar ska ha valpar just nu. Kennel Den du i Örebro ska ha fyra tikar, Kennel Sureprimes i Småland ska ha två hanar kvar. OM nu uppgifterna stämmer.
Här är en annons som las upp 2 december. Längesedan - men man kan ju tycka att han borde ha tagit bort den om saken var löst. Den hunden kan dock inte bo med andra hanar.Ja det var jättesynd! Jag tror att det beror på att de inte anser det hela vara klart förren prövotiden är över och det har jag full förståelse för. Skulle det inte fungera utan han kommer tillbaka så har de lovat att höra av sig.
Jag hade helst tagit en omplacering istället för valp. Han hade varit så perfekt.
Hon är ju söt.Helt annat spår: Hundstallet.
Måste det vara en söt hund? Annars: https://hundstallet.se/hundarna/hundar-for-omplacering-skane/bruna/
Tack! Jag uppskattar verkligen att du hjälper mig!Här är en annons som las upp 2 december. Längesedan - men man kan ju tycka att han borde ha tagit bort den om saken var löst. Den hunden kan dock inte bo med andra hanar.
https://www.facebook.com/bernt.bolin.3?fref=mentions
Fast fodervärd alt utställning är kanske inte intressant för dig.
Jag förstår att du hellre vill ha en vuxen hund. Ettåringen hade antagligen varit jättebra. Men det är ju en liten ras så det är nog inte ofta det kommer ut omplaceringar.
Hon är ju söt.
Tack! Jag uppskattar verkligen att du hjälper mig!
Nej varken utställning eller fodervärd är intressant.
Ja han vore verkligen det.
Hon är ju jättesöt Men, hon är en hon och hon "talar" inte till mig. Jag vill ha en hane och jag hade gärna velat ha en renrasig hund som jag vet vad jag kan förvänta mig utav. Det är inget krav när det handlar om omplacering men ett önskemål.Helt annat spår: Hundstallet.
Måste det vara en söt hund? Annars: https://hundstallet.se/hundarna/hundar-for-omplacering-skane/bruna/
Helt sant! Antingen älskar man det utseendet eller så inte men, jag tycker hon är sötMin åldrige far har ett uttryck: "Hen har ett utseende som bara en mor kan älska".
Sitter som en smäck på den där
Det är bara roligt! Du kan ju kolla med Aussieklubben. Och om du inte låser dig vid rasen finns ju t ex både Hundstallet och gruppen Omplaceringshundar på fb.
(Fast jag hoppas du hittar en aussieterrier, vill att så många på buke som möjligt ska ha den så att jag får se om de är så fina som jag tror )
Nej, det är ju den lilla detaljen också: de ska tala till en.Hon är ju jättesöt Men, hon är en hon och hon "talar" inte till mig. Jag vill ha en hane och jag hade gärna velat ha en renrasig hund som jag vet vad jag kan förvänta mig utav. Det är inget krav när det handlar om omplacering men ett önskemål.
Ja för mig är personligheten så viktig.Nej, det är ju den lilla detaljen också: de ska tala till en.
Jag vet att du inte vill ha valp. Men när jag kikar runt på olika aussiekullar hos uppfödarna så talar de inte bara till mig, valparna, de VRÅLAR. De är GALET söta. Just sayin'
Aha. Nej, behöver man sömn är valp kanske inte idealetJa för mig är personligheten så viktig.
De är supersöta och helt underbara men dels vet jag mina begränsningar, jag börjar få ordning på sömnen nu och hoppas att jag kan fortsätta på den vägen ända i mål. Det känns för riskabelt att köpa valp med allt vad det innebär av "småbarnsår" då. Sedan är det det där med personligheten. Att se på en åttaveckorsvalp vad hen månne bli är jag inte kapabel till.