Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
TackBeklagar verkligen! Ville bara säga det och skicks en kram!
TackBeklagar SÅ mycket.
Jag är allergisk mot vissa hundar men hälsade på hos en vän som har en aussie, det gick hur bra som helst. Nu var förvisso hunden i ett annat rum men de hade inte så städat... om vi säger såTack. Jag har sneglat på aussie men jag är lite rädd för att jag reagerar på underullen. Har de mycket?
Ja jag får se till att hälsa på någon och då helst i hemmiljö. Vilken typ av hundar reagerar du mest på annars? För min del är schäfer absolut värst, de blir jag sjuk av på riktigt bara en har varit i ett hus en kort stund och inte ens finns kvar där medans andra fungerar på avstånd som te x gråhundar och dylikt men min egen vill jag ju kunna ha nära.Jag är allergisk mot vissa hundar men hälsade på hos en vän som har en aussie, det gick hur bra som helst. Nu var förvisso hunden i ett annat rum men de hade inte så städat... om vi säger så
Inte världens mest vetenskapliga test men iallafall
Beklagar sorgen
Sen måste jag fråga, 10-15 kg på en hund som är max 35 cm hög, är inte det lite väl tungt? Jag tänker att typ fransk bulldog passar in i den beskrivningen och de är ju rätt tunga för sin höjd (säger alltså inte det som ett rasförslag, utan fundering kring vikt/höjd-förhållandet).
Tack@TinyWiny Så tråkigt, beklagar!
TackUsch beklagar verkligen
Kan verkligen rekommendera löwchen om du vill ha en trevlig, pigg och trygg sällskapshund som skiljer sig från din utseendemässigt.
Är du inte intresserad av utställning är det ju bara att klippa ner. Jag lägger nog ner ca 1 h var 6-8 v på att klippa ner och duscha min.
Ja jag får se till att hälsa på någon och då helst i hemmiljö. Vilken typ av hundar reagerar du mest på annars? För min del är schäfer absolut värst, de blir jag sjuk av på riktigt bara en har varit i ett hus en kort stund och inte ens finns kvar där medans andra fungerar på avstånd som te x gråhundar och dylikt men min egen vill jag ju kunna ha nära.
Tack
Det där verkar vara så totalt olika. Jag känner inte av mina två korthåriga alls, eller kompisens dalmatiner. Men när långhåriga tiken låg i sängen kunde det börja klia lite i näsan. Medan pappas sambo klarar av i princip allt utom just korthåriga hundar.Ja jag får se till att hälsa på någon och då helst i hemmiljö. Vilken typ av hundar reagerar du mest på annars? För min del är schäfer absolut värst, de blir jag sjuk av på riktigt bara en har varit i ett hus en kort stund och inte ens finns kvar där medans andra fungerar på avstånd som te x gråhundar och dylikt men min egen vill jag ju kunna ha nära.
Tack. Jag har sneglat på aussie men jag är lite rädd för att jag reagerar på underullen. Har de mycket?
TackBeklagar
Har fortfarande svårt att titta på kort på lagotton, trots att det gått 1.5 år. Film på henne provar jag inte ens titta på.
Tack
Oj! Det var inte mycket tid! Nej utställning är jag inte intresserad av alls. Hur kort klipper du? De är verkligen fantastiskt söta och verkar väldigt charmiga
Alltså, sista bildenLite olika. Men alltifrån typ 1 cm till någon mm. Nu sista har jag klippt utan avskiljare på klippmaskinen fast mothårs och då blir det väldigt kort, då har hon fått ha tröja inne ett tag
Sen beror det ju på hur långt man vill ha, man kan ju såklart klippa mer sällan också. Här blir det nog snarare med 1,5-3 månaders mellanrum. Ibland ännu längre. Beror på om jag är för lat för att borsta eller inte
Lite längre fluff
Tack! Har skickat ett mailI Gnesta finns en ettårig aussie till omplacering: http://www.jaskarin.se/puppies
Åh jäklar! Vad spännandeTack! Har skickat ett mail