Kamplekar med BC är inte alltid en bra idé.
Om inte kamplekar fungerar, skulle det fungera att leka intensivt med hunden? Det viktiga är att hunden är upptagen med något riktigt kul och i det läget acceptera hantering av husse.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför inte?Kamplekar med BC är inte alltid en bra idé.
Varför inte? Kastlekar är jag helt med på att det inte är nyttigt för BC och deras fixeringar, men sociala kamplekar uppmuntrar till och med jag som annars är helt ointresserad av sånt.Kamplekar med BC är inte alltid en bra idé.
Vad det löjligaste du hört är bryr jag mig inte om.Det var bland det löjligaste jag hört? Varför inte då?
2 av mina blev helt besatta/blockerade, har även träffat/hört om fler. De övriga jag haft var helt ointresserade.
Vad det löjligaste du hört är bryr jag mig inte om.
Tack allihopa!
Jag har haft ett långt samtal med husse och jag tror han förstår nu. Till hans försvar så är han uppvuxen med den "lojaste" typen av labrador (ni vet, den som mest sover och äter, haha), så han har helt enkelt inte fattat att en hund som vår BC har en heeeeelt annan personlighet, mentalitet, integritet, stimulans behov, intellect osv. Morrandet har i och med husses ändrade beteende minskat med ca 90%, så jag är nöjd och glad