Plötsligt morrande, en åldersgrej?

Tack allihopa! :)
Jag har haft ett långt samtal med husse och jag tror han förstår nu. Till hans försvar så är han uppvuxen med den "lojaste" typen av labrador (ni vet, den som mest sover och äter, haha), så han har helt enkelt inte fattat att en hund som vår BC har en heeeeelt annan personlighet, mentalitet, integritet, stimulans behov, intellect osv. Morrandet har i och med husses ändrade beteende minskat med ca 90%, så jag är nöjd och glad :)

Tack allihopa! :)
Jag har haft ett långt samtal med husse och jag tror han förstår nu. Till hans försvar så är han uppvuxen med den "lojaste" typen av labrador (ni vet, den som mest sover och äter, haha), så han har helt enkelt inte fattat att en hund som vår BC har en heeeeelt annan personlighet, mentalitet, integritet, stimulans behov, intellect osv. Morrandet har i och med husses ändrade beteende minskat med ca 90%, så jag är nöjd och glad :)

Härligt!

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
1 881
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 602
Senast: fixi
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
555
Senast: Lillefrun
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 210
Senast: Nota
·

Allmänt, Barn, Dagbok

• Årets matbluff
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat