Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi bestämmer att i den här tråden betyder ett simpelt gilla att vi förnimmer saknad som inläggen emitterar. Och att vi vid en hastig anblick tycks skära lök.Jag trycker på gilla-knappen i era inlägg här, men skulle önska att det fanns någon annan knapp som man kunde använda. Så många fina hundar som inte finns längre, som saknas djupt men som ändå har lämnat så många härliga minnen efter sig. Älskade vovvar
Ja nu 10 år senar så kan jagLärde du dig att backa till slut?
Nej hans första och enda agilitypinne i Sverge. En månad senare fanns han inte merFörsta pris i en filtinsvepartävling?
Nej hans första och enda agilitypinne i Sverge. En månad senare fanns han inte mer
Visa bifogad fil 12167 Och en liten bonusbild på järngänget. Lilla gårdshunden i mitten överlevde längst, han blev 17 år! Loke blev 13 och Minina nästan 16.
Ungefär så ja. Helt hopplös var hanJag kommer ihåg Loke jätteväl! Nån gång hade han brutit sig in i köket, typ genom väggen
Väldigt vacker!Jag orkar inte riktigt läsa några inlägg och klarar väl inte riktigt av att skriva något vettigt själv heller. Men ja, min finaste tant Zala behöver nämnas här. Min första egna saluki som jag tog över då hon inte trivdes på kenneln. Min nu yngsta, galningen Ebrah, är barnbarn till just Zala och det släktskapet var en av anledningarna till att jag så gärna ville ha henne.
Zala var inte bara en otroligt vacker saluki och fullständigt medveten om det, hon var extremt intelligent, lättuttråkad, aktiv, bestämd i sina åsikter... När hon kom hem till en väns föräldrar första gången fick hon efter fem minuter smeknamnet "Grevinnan" och hon fick självklart ligga i den hundförbjudna soffan också. Efter något år sa min mor att "jag tror vi blivit Du med varandra" och jag, tja, jag var hennes slav Zala uppfostrade mig utmärkt i hur man är en salukiägare och tålmodigt tittade hon på mig som om jag var fullständigt dum i huvudet när jag klantade mig, missförstod henne eller inte uppfattade hennes kroppspråk korrekt. Hon var otroligt tydlig i allting och jösses vad hon lärde mig mycket.
De här två bilderna togs ungefär 1½ månad innan jag var tvungen att ta bort henne pga tumörer, 11½ år gammal. Det blev hennes sista lure coursing-träning och hon var minst lika ivrig och glad som de yngre hundarna