Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag känner att jag inte har tålamod eller ork kvar för vår yngling, drygt 2 år gammal hane. Jag är mammaledig så alltid hemma. Övriga...
2
Svar
36
· Visningar
4 298
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Nu har vi landat i Norge för årets lamning, och eftersom jag tenderar att bildbomba en del under den här perioden så gör jag en egen...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
12 929
Senast: Migo
·
Övr. Hund Fy faan, vad är det för fel på folk? Minns inte hur man gör spoilers, klicka inte på bilden i artikeln om ni har högt blodtryck. Förstår...
Svar
4
· Visningar
1 353
Senast: Migo
·
Hundhälsa Wira opererade bort analsckarna i torsdags, och än så länge ser allt fint ut men hon är så hård i magen att bajset stannar på väg ut och...
Svar
3
· Visningar
698
Senast: movi
·
Hundhälsa Jag har sett en man i grannskapet som har strypkoppel på sin hund kombinerat med kopplet knytet som en ögla runt magen vid ljumskarna...
Svar
16
· Visningar
2 634
Senast: Amha
·
Hundhälsa Ännu en gång bevisas det att sk gathundar saknar skydd mot rabies. Denna gång hundar från Rumänien. Rumänien räknas som högriskland...
2
Svar
27
· Visningar
2 087
Senast: movi
·
Hundhälsa Hur länge får en vuxen hund lämnas instängd ensam i ett hus utan tillsyn/rastning? (Nej, det är INTE min hund.) Jag ser rekommendationer...
Svar
11
· Visningar
1 461
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag har en unghund på 10 månader som under 5 månaders tid har behövt flertalet veterinärbesök på grund av smärtutredning. Ingen klinik...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 933
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Jag har blivit ombedd att tipsa om ras till en familj där barnet i nedre tonåren är den som kommer att "ha" hunden. Familjen har inte...
Svar
10
· Visningar
1 169
Övr. Hund I lördags blev min tolvårige son biten i läppen av en golden retriever så att han fick åka in till akuten och sys ett antal stygn...
2
Svar
21
· Visningar
3 637
Hundträning Det kan inte bara vara jag (och @mysboll :p) här som har hundar som lätt tappar fokus - därför efterlyser jag nu era erfarenheter och...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 565
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Sigges tänder är ju nyfixade men annons+ diskussion har dykt upp på Facebook. Ta bort tandsten med ultraljud på vaken hund? Både pris...
2
Svar
20
· Visningar
11 148
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Hej! Jag har kommit till insikt att jag inte riktigt har tid för min hund längre :( Det är en mini aussie tik som är helt underbar...
Svar
10
· Visningar
2 421
Senast: Ananas
·
Hundhälsa Får inte människan att lyssna på varför det inte är lämpligt att ge hunden matrester hela tiden, allt från korv till pasta till...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
8 750
Övr. Hund Hämtade i fredags en valp och har även en 4årig till hemma, en 4årig väldigt valpig hund. Normalt får den vuxna inte leka inomhus och...
Svar
3
· Visningar
3 670
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa En bekant har en 6-årig boxertik. Jag tror hon fått det hon behöver i livet, vettig mat och mycket kärlek. Igår fick jag höra att hon...
Svar
4
· Visningar
1 550
Senast: LaMagia
·
Övr. Hund Hej! Skulle vilja ha två burar på varandra i vår minibuss. Då behöver jag en bur som är 60-65 cm hög att ha ovanpå jämtens bur. Såg en i...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej, jag går i tankar att köpa hund och håller på att leta en passande ras i djungeln. Men det så sjukt svårt så tänkte kika om någon...
Svar
5
· Visningar
981
Senast: Lingon
·
Svar
9
· Visningar
876
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa En av våra hundar har problem med ryggen (har bla haft diskbråck). Har varit hos en ortoped. Jag upplevde att den ortopeden var väldigt...
Svar
10
· Visningar
5 329

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka