Har jag påstått något annat?Jag kan fortfarande ha koll på vad hundar kan tillgodogöra sig av olika livsmedel utan att ge barf.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har jag påstått något annat?Jag kan fortfarande ha koll på vad hundar kan tillgodogöra sig av olika livsmedel utan att ge barf.
Har jag påstått något annat?
Åh vad skönt att höra. Loppan får barnens rester varje dag och förra året vaser första året vi inte behövde gå på underviktskontroller hos vet. Med det extra tillskottet som blir av barnens mat verkar hon hålla sig bra runt 27-28kg. Istället för att som innan pendla runt 21-25.Hundar som inte har problem med vikt eller mage lider ju inte ett dugg av att smaka saker från bordet, mina får både mat och fikabröd titt som tätt.
All lök, inklusive blomlökar o vitlök innehåller ett ämne som hundar inte kan bryta ner, det lagras i kroppen o hämmar bildandet av röda blodkroppar. Hundar har dött pga lökintag.Kanske lite off topic men är det inte så att hundar inte tål lök? Hur funkar det med tanke på hur många maträtter som innehåller lök, ger ni resterna ändå?
Jag ger resterna ändå. Som jag har fattat det är lök inte giftigt för hundar, bara mindre bra. Den lök mina hundar får i sig är mycket små mängder. De har ätit sådant hela sina liv (13 år och 2 månader resp 12 år och 9 månader) och färdiga köttbullar har använts som godis då och då.Kanske lite off topic men är det inte så att hundar inte tål lök? Hur funkar det med tanke på hur många maträtter som innehåller lök, ger ni resterna ändå?
Jag ger inget med lök i. Men jag är ganska petig.Kanske lite off topic men är det inte så att hundar inte tål lök? Hur funkar det med tanke på hur många maträtter som innehåller lök, ger ni resterna ändå?
Kanske lite off topic men är det inte så att hundar inte tål lök? Hur funkar det med tanke på hur många maträtter som innehåller lök, ger ni resterna ändå?
Kanske lite off topic men är det inte så att hundar inte tål lök? Hur funkar det med tanke på hur många maträtter som innehåller lök, ger ni resterna ändå?
Hon är oftast fin i hullet trots allt, men runt löp ser hon riktigt tråkig ut ibland tyvärr. Näst sista löpet kunde man känna ryggraden och revbenen på henne bara att dra handen lite lätt. Hon är en engelsk bulldog så så ska det inte vara. Sista löpet var vid jul, då gick det ok. Men fråga inte hur mycket köttbullar/prinskorv/julskinka hon åt...
Det kan jag förstå. Det är ett riktigt skitgöra att göra korvEn kollega som även är jägare och kock hade med sig hemmagjord viltkorv till jobbet för provsmak.
Den var god och mild utan konstigheter.
Beställde tre stycken, han såg ut att vilja gråta när jag sa att Ruben ska få dem
Varför skulle en bulldog hållas tjockare än andra hundar?