Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hejsan, till hösten ska jag börja gymnasiet och då gå på ett internat där det finns möjlighet att ta med sin hund, detta tycker vi hade...
Svar
16
· Visningar
1 255
Hundhälsa Trakealkollaps, någon som har erfarenhet? Utreder vår dansk-svenska gårdshund för det just nu och vill gärna höra lite erfarenheter. Vi...
Svar
6
· Visningar
4 768
Senast: superstar
·
Hundhälsa Jag har en dvärgschnauzer, 11 år. För ca 4 år sedan började hon krafsa i mattor, soffa och parkett. Då och då. Det ökade stegvis och...
Svar
5
· Visningar
2 429
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Ni som åker till Norge titt som tätt, är det förutom passet och avmaskning tillräckligt om hundarna är vaccinerade med DHPPi för 25...
Svar
6
· Visningar
747
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Nu är det äntligen dags för mig att ta hem en valp men jag behöver få hjälp med lite funderingar kring hur jag smidigast introducerar...
Svar
11
· Visningar
5 912
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundavel & Ras Del 1 http://www.bukefalos.com/threads/valp-2017.1412229/page-100#post-18206032 Här fortsätter vi!
38 39 40
Svar
780
· Visningar
57 957
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Nån som har erfarenhet av ngt av ovanstående (på tik)? Har en här som enligt progesteronprov inte får höjning trots vad det verkar...
Svar
15
· Visningar
3 195
Övr. Hund https://www.expressen.se/omtalat/tonis-annorlunda-sangkamrat-efter-utekvallen-inte-min-hund/ :rofl: Är det en heeler tro?
Svar
8
· Visningar
1 297
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Vad har ni för träningsupplägg för era hundar? Är intresserad av allt från aktivitet, tid, sträckor osv :)
Svar
2
· Visningar
695
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
8 054
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Jag vet att jag inte är ensam om att vara fascinerad av röntgenbilder, så Boss hemska tassar får en egen tråd :D 9 år gammal och ganska...
Svar
9
· Visningar
1 243
Senast: Unafraid
·
Hundavel & Ras En ursöt valp är på samma fest som jag. Dvärgtax i färgen merle. Det visste jag inte ens fanns. Vad vet ni om den rasen+färgen? Finns...
2
Svar
26
· Visningar
9 273
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Är det nån här som har erfarenhet av selar från Dog Copenhagen? Vad är er erfarenhet av dem? Hur är de i passform, hållbarhet, stadga...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Rugge
·
Hundhälsa Jag behöver råd.. Det blev ett långt inlägg, men jag hoppas någon orkar läsa det ändå. Har en schäferhane på fem år, som kort och gott...
2
Svar
20
· Visningar
7 602
Övr. Hund Har tyvärr fått dela på mina två tikar, 1 respektive 2 år. De har alltid varit bästa vänner, men den yngsta blev ett monster vid sitt...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: Midlingur
·
Hundhälsa Igår så var vi iväg med vår dryga 1-åriga schäfertik till klinik för höft- och armbågdsledsröntgen. Det togs helt gäng bilder på...
Svar
10
· Visningar
2 677
Senast: lizzie
·
Övr. Hund Jag vill börja med Do as I do men det finns ingen kurs nu. Hur börjar man?
Svar
11
· Visningar
1 834
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En boende i mitt område släpper ut sina hundar på den instängslade tomten där de ofta är hela/ stor del av dagen och de skäller då...
2
Svar
27
· Visningar
4 585
Senast: mackan
·
Övr. Hund Om jag uppfattar det rätt så skärper man reglerna för att bli av med importen av gathundar och minska risken för sjukdomar...
Svar
11
· Visningar
1 501
Senast: Sol
·
Övr. Hund Tommy Wilson besökte Letterman med sina hundar 1990. Intressant att se hur hundarna är inställda på arbete när de kommer in i studion...
Svar
16
· Visningar
1 984
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka