Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tetris:
Petris
och... Puptris?
Han låg under köksön De har ju vuxit ur sin biabädd!Det saknas ju en!
Puck har också vuxit ur sin biabädd! Fast hon är ju ensam ... och snart sex månader gammalHan låg under köksön De har ju vuxit ur sin biabädd!
Medan vi väntar till våren 2018 så tänkte jag passa på att presentera Vargas. Jag vill klargöra att det är min mammas hund, inte min hund. Mamma har letat i år nu efter en passande hane till sina linjer med finsk lapphund. Hon är väldigt kräsen med bland annat hälsan i linjerna. Hon vill inte ha in linjer med C-höfter eller andra hälsobekymmer i sin avel. Vargas är en väldigt trevlig valp, mycket social, kramgo (vill gärna sitta i knät och mysa. ) och utåtriktad. Hittills tar han allt han möter med en klackspark. Är inte rädd för någonting.
Chanel och Vargas har blivit rätt bra kompisar också. Idag sprang de omkring tillsammans ute på gården och busade.
Jösses!
Vilken speciell färg på valpen. Måste vara en ganska ovanlig domino? Jättesnygg!
Här är mitt fluff , 10 månader gammal och mitt uppe i trasselåldern, pälsen tovar bara man kollar på honom förstår inte hur det går till Tur att han är söt
JaMen vilket troll, helt otroligt söt . Bichon havanais?
Medan vi väntar till våren 2018 så tänkte jag passa på att presentera Vargas. Jag vill klargöra att det är min mammas hund, inte min hund. Mamma har letat i år nu efter en passande hane till sina linjer med finsk lapphund. Hon är väldigt kräsen med bland annat hälsan i linjerna. Hon vill inte ha in linjer med C-höfter eller andra hälsobekymmer i sin avel. Vargas är en väldigt trevlig valp, mycket social, kramgo (vill gärna sitta i knät och mysa. ) och utåtriktad. Hittills tar han allt han möter med en klackspark. Är inte rädd för någonting.
Chanel och Vargas har blivit rätt bra kompisar också. Idag sprang de omkring tillsammans ute på gården och busade.
Puttar upp tråden @machafuko
Sid har hunnit bli 11 månader och är en liten buse som inte låter oss ha tråkigt (eller några lösa saker kvar inomhus). Han har debuterat på utställning i Sundsvall med ett excellent och i Danmark med ett juniorcert och Cruftskvalificering.
Annars är han mest en förgrymmade onge som hittar på rackartyg och världens goaste lilla pyssling
Våra småttingar kommer alltid vara valpar! På gott och ont..