Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om de är uppdaterade så är de väldigt bra.När jag varit intresserad av någon ras, eller bara vill veta mer så brukar jag kolla igenom rasklubbens RAS dokument, brukar finnas som pdf dokument på deras hemsida, det brukar säga en hel del om rasens hälsostatus.
De ska ju uppdateras var femte år..?Om de är uppdaterade så är de väldigt bra.
Vår är från 2005, så inte helt aktuell.
Jag har forskat en del i tax, eftersom jag skulle vilja ha en så småningom, och dvärg/kanin har större problem med hälsan (framförallt ryggen), vilket kan vara bra att veta.Bra att veta! Vi kommer att leta valp så småningom när det är dags att ta bort den 14-åriga "tanten" och det här är ju en av få uppfödare som ofta har kullar. Det är lite svårt att få tag på korthåriga valpar, speciellt om man vill ha dvärg. Men då vet jag att vi ska passa oss för dom här!
Jag har forskat en del i tax, eftersom jag skulle vilja ha en så småningom, och dvärg/kanin har större problem med hälsan (framförallt ryggen), vilket kan vara bra att veta.
Det är möjligt, jag konstaterar mest att den inte är helt aktuell. Mer energi än så orkade jag inte lägga på detDe ska ju uppdateras var femte år..?