Mystiska symptom, neurologiskt?

:heart Jag beklagar och är så ledsen för din skull. Och som så många andra redan skrivit, vilken tur Monster hade dom fick dig som matte! Du var det bästa som kunde hända honom :heart

Jag läste det du skrev till en annan användare om vad som hänt Monster och kunde inte tro mina ögon utan blev helt tårögd på jobbet så jag fick vänta tills nu med att läsa vidare.

Jag är så otroligt ledsen för er bådas skull att ni inte fick mer tid tillsammans, kram. :cry: :heart :heart :heart

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 753
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
4 860
Senast: Jamtland
·
Hästvård Hej! Jag skulle behöva bolla lite. Det är så här att jag har en 15 årig halvblodskorsning som för flera år sen drabbades av fång. Vi...
Svar
19
· Visningar
3 763
Senast: Efwa
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 268
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V