Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min tik brukar alltid löpa som en klocka, lagom till julledigheten och till semestern i juli. Idag upptäckte jag att det var några...
Svar
4
· Visningar
1 569
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Min lilla tjej har till och från haft snuskiga flytningar (grönaktiga). Enligt veterinären så är det ingen fara och detta kan vara...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Cezzan
·
Övr. Hund Vilken utrustning har ni till hundarna vid eftersök ?
Svar
4
· Visningar
766
Senast: mimmipigg
·
S
Övr. Hund Måste fråga...fick hem en 15 månaders schäfer hane i dag som vi ska ha på prov.Nu några timmar senare står jag helt frågande....Denna...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund Idag fyller världens bästa lilla hund 12 år! Eftersom att det är en mycket bortskämd hund har har han givetvis fått massa smaskens och...
Svar
15
· Visningar
1 253
Övr. Hund Varför ska det vara så svårt att välja? XD Jag går i hundköpartankar o har väl gjort ganska länge. Men först måste man ju ha råd mm...
Svar
8
· Visningar
3 389
Senast: SomethingLovish
·
Övr. Hund Ja tydligen kan man det! Låg i sängen och läste, när jag gick upp så såg jag inte min hund någonstans i rummet. Tänkte att hon hade...
2
Svar
22
· Visningar
2 052
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2510374.ab
4 5 6
Svar
107
· Visningar
6 757
Senast: Zaria
·
Övr. Hund Får era hundar vara uppe i soffan och sängen? Själv har jag hårda diskussioner med min sambo hur vi ska göra när vi får hem vår nya...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 276
Senast: smasch
·
S
Övr. Hund Wilton är lite knepig nu! Han är nu 14 mån(+). H'äromdagen när Husse skulle lämna på dagis så ville han inte gå till dagis. Han vägrade...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: soma
·
Övr. Hund På ena grannen. De lyssnar inte. Dom har en amstaff, en sådan som de tycker är uppfostrad och är som en ängel, men sanningen är...
10 11 12
Svar
221
· Visningar
13 160
Senast: boccia
·
I
Övr. Hund Igår på Djursjukhuset Albano vid 14:00 tiden fick vår älskade Golden Retriever, Simson, somna in. På grund av en elakartad tumör i...
Svar
7
· Visningar
789
Senast: Svalan
·
Övr. Hund Min mamma har en labrador lille född 29 jan 08 snart 4 månader. Han blev hastigt sjuk mondag kl 13. Efter en liten kisstur. Han...
Svar
11
· Visningar
1 512
Senast: Svalan
·
A
Övr. Hund Sitter och pluggar för min tenta i humanbiologi men givetvis börjar man fundera på annat, kanse ni kan hjälpa mig med svar? Hur...
Svar
1
· Visningar
771
Senast: aqua
·
Övr. Hund Glad i hågen och full av inspiration gick jag och införskaffade klicker och handbok. Tänkte att jag skulle aktivera mammas bordercollie...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
11 654
Senast: Raderad medlem 19815
·
Övr. Hund Finns det någon här som har någon bra förlaga på hur man kan skriva papper när man lånar hem en hund på prov, inför ev köp? Jag står ev...
2
Svar
29
· Visningar
11 749
Senast: Zqathan
·
L
Övr. Hund Vet inte om ni minns mig? jag skrev en tråd för ca 5 månader sedan om att jag blev tvungen att ta bort min bäste vän. Och jag vet...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: LillOhlsson
·
Övr. Hund ... men det kanske blir en... KELPIE! Ja, jag har fått inse att jag får lov att backa på utseendet - därmed inte sagt att kelpies är...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 272
Senast: pumah
·
S
Övr. Hund Började disskutera med en bekant igår våra djur och kom då in på hur mycket mat mina får. Jag sa då att hannen får 2 dl morgon och...
2
Svar
20
· Visningar
2 761
Övr. Hund Nu har jag suttit och funderat i snart två dagar på min hunds märkliga beteende, men kommer inte på någon vettig förklaring. I...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: FrontLine_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka