Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Sitter och funderar på vilka grindar som är bäst. Någon som har erfarenhet av grindarna från k*-produkter? Såg att det var billiga men...
Svar
5
· Visningar
1 923
Senast: boccia
·
Övr. Hund Har en vän som funderar på att skaffa just en border terrier. Han är ganska hundvan, uppvuxen med hund och så. Hur är border terrier...
Svar
4
· Visningar
3 172
Senast: Raderad medlem 19815
·
C
Övr. Hund Jaha då får man hem sin Älskade lilla plutt nästa helg, och de ska bli så kul. Ska bli intressant och se hur stor han kommer att bli...
Svar
17
· Visningar
998
Senast: Castro
·
N
Övr. Hund jag fattar inte det fina med sluttande schäfrar, tycker det ser otroligt fult ut, kan inte förstå att folk tycker det ser bra...
Svar
4
· Visningar
791
Senast: Ambra
·
L
Övr. Hund För skojs skull kollar jag annonser ibland på Blocket. Nyss hittade jag den här. Enligt annonsen är det en renrasig beige schäfer på 13...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 889
Senast: monnizen
·
T
Övr. Hund :)Är collie hundar extra känsliga mot fästinghalsband?:confused:
Svar
11
· Visningar
1 704
Senast: starcastle
·
Övr. Hund min lilla schäfer kille är inne i en yr perio nu.. 20 mån å lite till... å imorgon ska vi till hundklubben å visa vad vi har lärt oss...
Svar
7
· Visningar
1 020
Senast: elinf
·
Övr. Hund En fråga:Man kan ju vaccinera vartannat år om man mestadels är hemmavid , men om man e ute mycket(utställningar,tävlingar mm) så ska man...
Svar
3
· Visningar
672
Senast: Gnist
·
Övr. Hund tog med en hitte hund hem från Italien december 2006. men vad kan han vara för ras??? har fått många tips med jag har ingen anning...
Svar
10
· Visningar
1 027
Övr. Hund Fotade mammas o pappas dobbis idag :) Defenza f 2001 haha...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 068
Senast: aprilia
·
Övr. Hund Om en hund har gnagt på ett kokt oxhudsben och inte tuggat ordenligt utan svalt en eller två för stora bitar kan det göra att hunden...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Nu när vi har letat efter en bra uppfödare till vår framtida valp så har man ju stött på några orginal om man säger så. Hur många...
2
Svar
31
· Visningar
7 891
Senast: Sol
·
Övr. Hund Någon här som varit på grytprov i Danmark? När nu lilla hunden är svensk och finsk champiom skulle det vara kul att få ett danskt prov...
Svar
3
· Visningar
940
Senast: Jeps
·
J
Övr. Hund Säg att jag två ren rasiga schäfrar utan papper.Jag parar dom två och jag tar en tik ur kullen och parar den med en hane som har...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: j_m_b
·
Övr. Hund tog med en hitte hund hem från Italien december 2006. men vad kan han vara för ras??? har fått många tips med jag har ingen anning...
Svar
2
· Visningar
595
Övr. Hund Går sen ett tag tillbaka i funderingar på att köpa mig en till hund. Det skulle passa rätt så bra just nu då jag kommer jobba hemma på...
Svar
1
· Visningar
1 359
Senast: Lilahnee
·
L
Övr. Hund Man hör väldigt väldigt ofta folk som pratar och säger att "min hund har slutat lyssna, den är helt hopplös, men de är ju åldern så de...
Svar
15
· Visningar
1 715
Senast: PIRU
·
Övr. Hund http://vovve.net/Annonsmarknad/view.asp?aid=85046
Svar
18
· Visningar
1 597
Övr. Hund Vad svårt det är med den här foderdjungeln! Jag blir helt snurrig när jag surfar runt på diverse fodersidor för att se efter vad som kan...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 212
Övr. Hund Basset hound tik 5 år. Väldigt ovillig att röra sig. Ligger just nu och skakar. 39 i temp. Jag väntar på att vet ska ringa upp. Är...
2
Svar
22
· Visningar
1 941

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka