Ägare av hund offentligt?

gullviva

Trådstartare
Har en bekant som äger en hund.
Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund?
Kan man dölja det på ngt sätt och varför?

Söker jag på mitt namn så. Står det vilken hund ras o namn på hund.

Har en bekant som äger en hund.
Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund?
Kan man dölja det på ngt sätt och varför?

Söker jag på mitt namn så. Står det vilken hund ras o namn på hund.
Kan det vara så att hen har hunden på foder? Då syns ju inte personen som ägare

Tack och lov skulle jag vilja säga å bekantens vägnar. Jag vill inte gärna att det syns på adressökning att jag har hund.
Mr koll har inte alltid koll heller, det kan vara så enkelt.

Tack och lov skulle jag vilja säga å bekantens vägnar. Jag vill inte gärna att det syns på adressökning att jag har hund.
Mr koll har inte alltid koll heller, det kan vara så enkelt.
Ah kan vara ett fel på sidan då alltså?
Trodde det stod med automatiskt.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 035
Senast: MML
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
8
· Visningar
448
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
795
Senast: cassina
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 677
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka