Ögongodis!

Sv: Ögongodis!

. Det är ingen som skriver i t.ex. Gnists trådar att hennes hundar är fula.

Även i ett diskussionsforum kan man visa respekt och kanske tänka en gång till innan man skickar iväg en kommentar som kan såra TS.

Hade jag tyckt det , hade jag skrivit det, även om Gnists hundar. Tycker TS hund varkar vara väldigt fin i hull, päls och har ett vackert uttryck tex. Sen tycker jag inte om kupering, och som sagt det ÄR ett diskussionsforum, då får man även ta kritik som kanske inte är "Åh, vilken söt"

Självklart kan man dock uttrycka sig med mer finess än några gjort i denna tråden.

I de allra flesta bildtrådar är det bra stämning tycker jag :) Jag har nog aldrig fått en negativ kommentar. Tror inte din blandis skulle få det heller. De trådar folk skriver "ful hund" etc. är vanligtvis när en rynkig eller plattnosad hund visas.

Måste nog erkänna att jag kan bli lite het i mina åsikter i bland.
Jag står för mina åsikter,men är inte sen att be om ursäkt om jag har fel.Sen kanske man får tänka på vad man skriver(ibland)folk kan ju bli sårade och det är aldrig min mening.Fast jag tycker att dom är rätt söta dom där rynkiga och plattnosade.Alltså ful söta.
Jag är finne om nu det är en ursäkt till att jag blir het!!??

ngn som förstår :bow:

handen är som sagt inte min o är 7 år, vad än folk tycker så är hon kuperad o kommer förbli det. Men som vissa här håller på kan man tro att jag sysslar med illegal hunduppfödning o kuperar valpar i källaren :crazy:
Jag la ut bilder för att jag tycker hon är en underbar hund, det hade jag tyckt även om hon inte varit kuperad. Men vissa kan tydligen inte visa respekt.

Varför lägger du ut bilder på ett diskussionsforum om du inte klarar en diskussion utan bara vill ha applåder?
PL

ngn som förstår :bow:

handen är som sagt inte min o är 7 år, vad än folk tycker så är hon kuperad o kommer förbli det. Men som vissa här håller på kan man tro att jag sysslar med illegal hunduppfödning o kuperar valpar i källaren :crazy:
Jag la ut bilder för att jag tycker hon är en underbar hund, det hade jag tyckt även om hon inte varit kuperad. Men vissa kan tydligen inte visa respekt.

Men,vi som diskuterar kupering,tycker att hunden är fin.
Jag har åtminstone aldrig sagt något annat.Jag gillar inte kuperingen.
Är det någon som har sagt att du håller på med illegal uppfödning och att du kuperar valparna i källaren???Det blir alltid diskussioner i dom här trådarna.Snälla du ta inte åt dig så mycket!!!

Brukar man vilja ha en diskussion om man lägger ut bilder för att visa hunden man tycker om? Då ska jag börja diskutera i alla bildtrådar här direkt, istället för att skriva en snäll kommentar.

Jag skiter i om TS vill ha en diskussion eller inte. Faktum är att TS lagt ut en bild på en diskussionssida o därför får finna sig i att inte alla tycker "å va fint" om ngt som på goda grunder är förbjudet i sverige o många andra länder.
PL

Liknande trådar

Utrustning Fler som upplevt dålig kvalité? Stallägaren köpte ett brunt WC med dekorsöm i vintras. Bara efter några veckor började det släppa färg...
Svar
17
· Visningar
2 273
Senast: palle
·
Övr. Hund Äntligen har vi hittat ett ny vän till oss. Ruben är tokglad o vi oxå :) Nu känns livet fullkomligt igen med två underbara hundar...
2
Svar
32
· Visningar
5 500
Senast: JG
·
Kropp & Själ September 2011 far jag av hästen och blir trampad på höger fot, fotknölen går av. Operation med stift, gips sex veckor. Först två veckor...
Svar
0
· Visningar
2 673
Senast: Bison
·
Gnägg av min älska Kaka. Efter bara ett halvår tillsammans tog vår saga slut och det hat har verkligen varit som en saga. I januari sålde...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 844
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka