Ögongodis!

Sv: Ögongodis!

Jag håller med övriga, riktigt snygg var hon, väldigt feminim i ansiktet.
Och jag tycker också dom är riktigt snygga kuperade, och riktigt fula okuperade :o

Jag håller med övriga, riktigt snygg var hon, väldigt feminim i ansiktet.
Och jag tycker också dom är riktigt snygga kuperade, och riktigt fula okuperade :o

Såg ett program på tv om kupering på två små hund valpar.
Och som den ena valpen skrek efter uppvaktning,till och med sköterska tyckte att det var obehagligt.Sköterskans kommentar var "undra om ägarna skulle kupera om dom visste vad valparna får gå igenom".
Nej,för mig är kupering rent ut sagt djurplågeri,och jag är glad att det är förbjudet i Sverige!För vem skull sker kuperingen?Inte är det för hundens skull!

Såg ett program på tv om kupering på två små hund valpar.
Och som den ena valpen skrek efter uppvaktning,till och med sköterska tyckte att det var obehagligt.Sköterskans kommentar var "undra om ägarna skulle kupera om dom visste vad valparna får gå igenom".
Nej,för mig är kupering rent ut sagt djurplågeri,och jag är glad att det är förbjudet i Sverige!För vem skull sker kuperingen?Inte är det för hundens skull!

Men lugn, ingen har sagt att det är okej att utstätta hundarna för kuperingen. Däremot kan man få tycka att det är snyggt när man ser det!

Men lugn, ingen har sagt att det är okej att utstätta hundarna för kuperingen. Däremot kan man få tycka att det är snyggt när man ser det!

Jag är helt lugn.Ja,det är väl klart att men får tycka att det är snyggt.
Men,jag tycker inte att det är snyggt,hunden ser för vass ut!
Min åsikt!

Fin hund!
Saknar personligen svansen men det hör ju inte hit;)

men gör en egen gnälltråd istället för att förstöra min, finns ingen anledning alls.
Jag har inte ens bett om komentarer.

Jag är helt lugn.Ja,det är väl klart att men får tycka att det är snyggt.
Men,jag tycker inte att det är snyggt,hunden ser för vass ut!
Min åsikt!

Fast det var inte det du sa, du propagerade för varför kupering var djurplågeri-och alla utom TS (mig veterligen) instämmer ju.

TYcker det finns ett fåtal helkuperade doberman som är fina faktiskt! den hunden var inte min typ.. men hon är säkert jättemysig på andra sätt .. ;)

Fast det var inte det du sa, du propagerade för varför kupering var djurplågeri-och alla utom TS (mig veterligen) instämmer ju.

Ja,jag tycker att kupering är djurplågeri!
Andra får tycka vad dom vill,men jag tycker att det ser stympat ut.

Men alla tycker ju som du, så jag förstår liksom inte vad propagerandet kom ifrån.

Reagerade på att alla tycker att det är så snyggt med kuperade öron!
Men ,vet folk vad hunden får gå igenom för att se ut så där!?

Liknande trådar

Utrustning Fler som upplevt dålig kvalité? Stallägaren köpte ett brunt WC med dekorsöm i vintras. Bara efter några veckor började det släppa färg...
Svar
17
· Visningar
2 273
Senast: palle
·
Övr. Hund Äntligen har vi hittat ett ny vän till oss. Ruben är tokglad o vi oxå :) Nu känns livet fullkomligt igen med två underbara hundar...
2
Svar
32
· Visningar
5 500
Senast: JG
·
Kropp & Själ September 2011 far jag av hästen och blir trampad på höger fot, fotknölen går av. Operation med stift, gips sex veckor. Först två veckor...
Svar
0
· Visningar
2 673
Senast: Bison
·
Gnägg av min älska Kaka. Efter bara ett halvår tillsammans tog vår saga slut och det hat har verkligen varit som en saga. I januari sålde...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 844
Senast: Got2Be
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka